• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

توزیع ۲۹۰۰ بسته معیشتی و غذای حمایتی در مراغه

  • کد خبر : 24315
  • 07 مرداد 1400 - 13:53
توزیع ۲۹۰۰ بسته معیشتی و غذای حمایتی در مراغه
یاز اکو - همزمان با عید سعید غدیر خم، ۲ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی و غذای حمایتی بین خانواده‌های نیازمند مراغه توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز پنجشنبه در آیین آغاز توزیع این بسته‌های حمایتی اظهار داشت: حمایت خیران از خانواده‌ها و اقشار نیازمند نشان‌دهنده ارادت قلبی آنان به مولای متقیان علی (ع) و سیره آن حضرت در کمک به نیازمندان است.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی افزود: امروز نیز رسالت آحاد جامعه اسلامی، ادامه راه ائمه معصومان (ع) و تمسک به ولایت و امامت به عنوان چراغ راه انسانیت است.

وی ادامه داد: اکنون باید افتخار کنیم که در جامعه اسلامی و در منطقه‌ای که اهل ولایت و دوستدار امامت و ائمه هستند، زندگی می‌کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن عید غدیر خم اضافه کرد: این عید براساس روایت‌ها، بزرگ اعیاد اسلامی و روز تمسک به ولایت امیرالمومنین (ع) است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه نیز در این آیین گفت: در راستای اجرای سنت حسنه اطعام و اکرام نیازمندان، ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و نیز ۴۰۰ بسته غذایی و معیشتی بین خانواده نیازمند این شهرستان در روز عید غدیر توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام فریدون مطهری افزود: همچنین یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد (ع) و یکهزار پرس غذای گرم نیز در موسسه قرآنی اباصالح المهدی (عج) توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: برای تامین این بسته‌های معیشتی بیش از  ۱۳۰ میلیون تومان از محل درآمدهای موقوفات و کمک خیران هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=24315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});