• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی به ۲.۵ هزار میلیارد ریال رسید

  • کد خبر : 24325
  • 07 مرداد 1400 - 16:18
ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی به ۲.۵ هزار میلیارد ریال رسید
یاز اکو - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله ۲۶۸ میلیون و ۹۶۳ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان طی تیرماه ‌امسال گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی ماه گذشته در استان بیش از ۲.۵ هزار میلیارد ریال بود که در مقایسه با خرداد ماه، افزایش دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، وحید جوادی روز پنجشنبه اظهار داشت: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی تیرماه ماه در مقایسه با ماه پیش از آن با ۱۴۲ هزار و ۶۴۲ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۳۰۶ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه طی ماه گذشته شاخص بازار فرابورس افزایش هزار و ۷۳۰ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان تیرماه به ۱۹ هزار و ۴۹ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری ” توانا ” بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۰ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی، از سهم ۵۱ درصدی خرید در ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت، سهام شرکت پتروشیمی نوری با هفت درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=24325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});