• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

ساختمان اداری شهرک صنعتی پرفسور هشترودی با ۲۷ میلیارد ریال افتتاح شد

  • کد خبر : 24917
  • 11 مرداد 1400 - 19:16
ساختمان اداری شهرک صنعتی پرفسور هشترودی با ۲۷ میلیارد ریال افتتاح شد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: ساختمان اداری شهرک صنعتی پرفسور هشترودی با هزینه‌کرد ۲۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز دوشنبه در گفت و گو افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۶۸۸ مترمربع با زیربنای ۲۸۸ مترمربع و محوطه سازی به مساحت ۴۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی اظهار کرد: از عمده دلایل ساخت ساختمان اداری این شهرک صنعتی، راهنمایی سرمایه‌گذاران، تسریع در شرایط سرمایه‌گذاری، تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات بهتر به صنعتگران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: شهرک صنعتی پروفسور هشترودی با مساحت ۲۰۱ هکتار زمین در اختیار و ۱۱۵ هکتار زمین صنعتی، قابل واگذاری به سرمایه گذاران بوده و به لحاظ واقع شدن در پنج کیلومتری جاده مراغه – هشترود از امکانات و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری برخوردار است.

نیرومند اسکویی ادامه داد: در این شهرک صنعتی ۱۸ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده و با بهره برداری از آن ها برای ۴۲۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی نزدیکی شهرک صنعتی پروفسور هشترودی به آزاد راه تبریز – زنجان، نزدیکی به مرکز استان و نزدیکی به خط آهن و امکان لوله کشی آب از سد سهند را از مزایای سرمایه گذاری در این شهرک اعلام کرد.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است و از مجموع ۲ هزار و ۳۹۹ واحد تولیدی موجود در این شهرک های صنعتی یک‌ هزار و ۸۹۳ واحد فعال و حدود ۴۰۰ واحد غیرفعال هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=24917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});