• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

کتاب فروشی های آذربایجان شرقی ۱۵ میلیارد ریال کتاب فروختند

  • کد خبر : 25908
  • 20 مرداد 1400 - 8:38
کتاب فروشی های آذربایجان شرقی ۱۵ میلیارد ریال کتاب فروختند
یاز اکو - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از فروش بیش از ۱۵ میلیارد ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدقاسم ناظمی اظهار داشت: این دوره از طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان “تابستانه کتاب ۱۴۰۰” از نهم تا پانزدهم مردادماه جاری در کتاب فروشی های عضو طرح در سراسر کشور اجرا شد و  ۶۱  کتاب فروشی از استان نیز در این طرح مشارکت کردند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در این دوره ۳۷ کتاب فروشی از تبریز و ۲۴ کتاب فروشی از شهرستانهای ملکان، عجب شیر، مراغه، بناب، چاراویماق، هشترود، اسکو، شبستر، میانه، مرند، بستان آباد، جلفا، اهر و کلیبر مشارکت کردند و کتاب فروشی های شایسته از تبریز ، بانگ کتاب از تبریز و کتاب فروشی پژوهش از مرند  به ترتیب بیشترین فروش را داشته اند.

وی ادامه داد: در طول مدت برگزاری طرح تابستانه کتاب در استان ۲۳ هزار و ۱۰۴ نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان فروخته شد .

 وی خاطرنشان کرد: در این طرح علاقه‌مندان کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کردند.

۶ درصد از کل کتابفروشی های کشور به آذربایجان شرقی اختصاص دارد و در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ نیز پنج درصد فروش کل کشور به این استان اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});