• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
7
رئیس آژانس گردشگری دولتی آذربایجان:

اصلاح قوانین مربوط به حقوق گردشگر بزودی در مجلس بررسی خواهد شد

  • کد خبر : 25962
  • 20 مرداد 1400 - 12:05
اصلاح قوانین مربوط به حقوق گردشگر بزودی در مجلس بررسی خواهد شد
یاز اکو - پتانسیل قره باغ بسیار غنی است و کارهای متعددی در اینجا در حال انجام است. پس از ایجاد زیرساخت ها در منطقه، هتل ها هم ساخته می شوند و امکانات اولیه برای آوردن مردم به اینجا تکمیل می شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اوخو آز این مطلب را فواد نقی اف رئیس آژانس گردشگری دولتی آذربایجان اعلام نمود.وی گفت که ارامنه در این مناطق هیچ کاری انجام ندادند، آنها فقط آن را نابود کردند.

وی افزود: شهر شوشا خیلی زیباست. اگر قرار است فرآیند بازیابی انجام شود، باید نحوه استفاده از منطقه را تعیین کنیم. اگر در آینده امکانات گردشگری در قره باغ ساخته شود، اکثر کارآفرینان درگیر توسعه صنعت گردشگری خواهند شد. دولت نمی تواند تمام کارها را به عهده بگیرد. به دستور رئیس جمهور فرودگاه فضولی به زودی آماده می شود. این امر فرصت های بیشتری را برای گردشگری ایجاد می کند.

رئیس آژانس گردشگری دولتی همچنین به موضوع بهینه سازی قیمت بلیط هواپیما در آینده نزدیک اشاره کرد. آژانس گردشگری دولتی در مورد تعیین قیمت بلیط با هواپیمایی آذربایجان وارد مذاکره شد. پیشنهادات قیمت را نوشتیم و ارسال کردیم. البته برای رقابت پذیری باید تلاش کنیم و خطوط هوایی از کشورهای دیگر را جذب کنیم.به عنوان آژانس گردشگری دولتی ما به این موضوع علاقه مند هستیم.

فواد نقی اف در ادامه افزود: گردشگران بیشتر به قیمت بلیط و مسائل مربوط به ویزا توجه می کنند. قیمت هتل ها در آذربایجان زیاد نیست. قانون مربوط به حقوق گردشگر در جلسه پاییزی مجلس ملی آذربایجان مورد بحث قرار خواهد گرفت. بسیاری از مسائل در اینجا مطرح خواهد شد. قانون جدید شامل کل بخش گردشگری آذربایجان خواهد بود، با اصلاح این قانون تعداد توریست های ورودی افزایش خواهد یافت، نفع کشور از محل ورود گردشگر بیشتر خواهد شد و یارانه به شرکت های گردشگری پرداخت خواهد گردید. ما روی اصلاح قانون کار می کنیم. برنامه های ما بسیار بزرگ است. همه گیری کرونا برنامه های ما را به تأخیر انداخته است، اما پیش بینی می کنیم تا سال ۲۰۲۴ بتوانیم به آمار قبل از همه گیری بازگردیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});