• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

محتمل ترین گزینه های استانداری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 26823
  • 27 مرداد 1400 - 12:20
محتمل ترین گزینه های استانداری آذربایجان شرقی
یاز اکو - در حالیکه هنوز وزرای معرفی شده از جانب رییس جمهوری از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد نگرفته اند اخبار مختلفی از گزینه های سمت استانداری آذربایجان شرقی به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از سازه خبر، نخستین کسی که شایعه استانداری وی به گوش رسید تراب محمدی مدیر کل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در دولت محمود احمدی نژاد بود. وی که هم اکنون مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز است یکی از گزینه های شهرداری این کلانشهر نیز محسوب می شود.

سردار محمدیوسف شاکری

نام دیگری که برای تصدی استانداری آذربایجان شرقی شنیده می شود سردار محمدیوسف شاکری است که ریاست ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

سردار شاکری معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور است که پیشتر در حوزه های مدیریتی و فرماندهی در ۸ سال دفاع مقدس، فرماندهی منطقه سپاه مقاومت در چند استان، فرماندهی سپاه استان آذربایجان غربی، مشاور عالی قراگاه حمزه، فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی و تدریس در مراکز دانشگاهی دولتی ، آزاد و سپاه فعالیت داشته است.

میرهادی قره سید رومیانی

میرهادی قره سید رومیانی یکی دیگر از گزینه های مطرح برای سمت استانداری آذربایجان شرقی است. وی که نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم بود سابقه معاونت امور پارلمانی، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری ، معاون حقوقی،امور مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در کارنامه خود دارا می باشد.

رضا رحمانی

رضا رحمانی وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که نام او برای استاندار شدن در آذربایجان شرقی شنیده می شود.

بر اساس این گزارش، این اسامی در حالی مطرح می شود که محمد حسین فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی هرگونه گمانه زنی‌ها درباره معرفی گزینه‌های استانداری را تکذیب کرد.

وی تاکید کرده است هنوز تکلیف وزرای پیشنهادی دولت جدید مشخص نیست و آنها از مجلس رأی اعتماد نگرفته اند، لذا مطرح کردن اسامی برخی افراد به عنوان استاندار آذربایجان شرقی صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=26823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});