• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

جعفر مدبر، برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد

  • کد خبر : 27488
  • 02 شهریور 1400 - 13:32
جعفر مدبر، برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد
یاز اکو - جعفر مدبر، کاندیدای تصدی گری شهرداری تبریز، برنامه خود را به اعضا شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی شورا ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فایل PDF ارائه شده توسط جعفر مدبر در زیر قرارگرفته است، جهت مشاهده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

modbr

جعفر مدبر در پاسخ به سوال روح الله رشیدی عضو شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص موضوع سرمایه گذاری و اصول حاکم بر سرمایه گذاری و مشارکت و همچنین سهم و جایگاه شهرداری در جریان سرمایه گذاری گفت: سیاست گذاری اصلی شهرسرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه باید برای سرمایه گذار انگیزه ایجاد کنیم گفت: پدر توسعه ترکیه در این خصوص می‌گوید؛ برای پیشرفت مملکت باید کاری کنید که سرمایه گذار احساس کند سر شما کلاه گذاشت.

مدبر با اشاره به اینکه ما در این جریان سود سرمایه گذار را حساب میکنیم و این انگیزه سرمایه گذار را از میان می برد گفت: باید حتی با دادن پوئن سرمایه گذار را جذب کنیم.

این کاندیدای شهرداری تبریز در پاسخ به سوال یاسین بجانی سخنگوی شورای شهر تبریز درخصوص هوشمندسازی حمل ونقل و ساماندهی نیروی انسانی و همچنین بازخرید کردن نیرو های مازاد گفت: بحث هوشمند سازی ایجاد زیر ساخت است و ما میتوانیم با استفاده از تکنولوژی، مدیریت برنامه کنیم و در حمل و نقل عمومی شرایطی را محیا کنیم که مردم ماشین شخصی استفاده نکنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته درگذشته در زمینه هوشمندسازی گفت: مدیریت کنترل هوشمند ترافیک بحثی است که کمی هزینه شد اما به سمت هوشمندی نرفت که باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

مدبر در پاسخ به سوال ساماندهی نیرو ها نیز بیان داشت: نیرووها ساماندهی کردن میخواهند که با آزادسازی نیروها و توجه به شرکت‌های خصوصی می‌توانیم نیروها را کارآمدتر کنیم

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});