• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

حمید منجم، برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد

  • کد خبر : 27484
  • 02 شهریور 1400 - 13:29
حمید منجم، برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد
یاز اکو - حمید منجم، کاندیدای تصدی گری شهرداری تبریز، برنامه خود را به اعضا شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی شورا ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فایل PDF ارائه شده توسط حمید منجم در زیر قرارگرفته است، جهت مشاهده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

monajm

حمید منجم کاندیدای شهرداری تبریز با ارائه برنامه به سوال نمایندگان شهر پاسخ داد.

پس از شروع جلسه ارائه برنامه توسط کاندیدا های شهرداری تبریز فریدون بابایی اقدم عضو شورای شهر تبریز که خود کاندیدای تصدی شهرداری تبریز است با بیان اینکه من به دلیل ذی نفع بودن از سوال کردن ازتمامی نفرات کاندیدا انصراف میدهم گفت: برای تمامی نفرات آرزوی توفیق دارم.

علی نوای باغبان دیگر عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه مبحث مکان یابی دشت تبریز در غرب شهر تبریز، در تمامی مقاطع گذشته به دلایل مسائل محیط زیستی تمام صنایع در این محدوده قرار دارند و امروز به بخشی ازشهر تبریز تبدیل شده و واقعیت دارند گفت: نادیده گرفتن این بخش و این موضوع خلاف نظر تمامی شهرسازان است و باید مورد دقت قرار گیرد.

وی با بیان‌ اینکه درآمد پایدار از مسائل شهری مهم است گفت: توضیحاتی بیشتر و برنامه های مدون تری در این زمینه مورد توجه باشد.

پیشروی توسعه تبریز از سمت جنوب

منجم با بیان اینکه بنده پیشروی توسعه تبریز را از سمت جنوب در نظر دارم که در این منطقه دشتی وجود دارد گفت: امروز از شرق و غرب تبریز توسعه امکان پذیر نیست.

وی افزود: توجه به محله محوری، بافت فرسوده و ساخت شهرک‌های جدید بدون رعایت هیچ اصولی از جمله سرانه ورزشی سرانه فضای سبزو سایر مسائل بوده که باید برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

حمید منجم با انتقاد از تراکم‌فروشی در شهرداری گفت: ما شهر را فروختیم که حقوق بدهیم.

این کاندیدای شهرداری تبریز گفت: من در برنامه خود وارد بحث بودجه نشدم چون بودجه شهرداری روند، نگاه و نگرش درستی ندارد و من برای این برنامه برای بودجه پیوست در نظر گرفته‌ام.

وی همچنین با اشاره به مشکلات قراردادی کارکنان شهرداری افزود: منابع انسانی در بدنه شهرداری اصلا مورد توجه نبوده و تنوع قراردادها موجب کاهش بازدهی شده است که باید برای این مشکل نیز تلاش کرد.

لزوم یکسان سازی منابع انسانی

وی در پاسخ به سوال دبیر شورای اسلامی شهر در خصوص برنامه ها برای منابع انسانی و منرو با بیان اینکه در بحث منابع انسانی موضوعات بسیار عمیق است و امکان ارتباط گیری نیست گفت: امروز در شهر تبریز اتاق پی ام آ وجود ندارد و لازم است منابع انسانی یکسان سازی شود.

وی با بیان اینکه انباشت نیروی انسانی و نارضایتی در حوزه منابع انسانی را افزایش داده گفت: نسبت به قرارداد ها حساس هستم و هویت کارمندان شهرداری و منزلت آنها را بر میگردانم.

حمید منجم با انتقاد از عملکرد مدیران گذشته شهرداری گفت: مدیران شهرداری نتوانسته‌اند به صورت مناسب مدیریت کنند و در همین اساس باید پرسید بحث مترو آیا ارزش اجرا دارد، آیا قناتها در ساختار شهر تبریز در اجرای مترو نظر قرار گرفته شده است، یا چون شهرهای دیگر مترو دارند ما نیز باید داشته باشیم که با تمام اینها باید گفت: مترو با توجه به جغرافیای شهر، جوابگو ما نیست و مورد اقبال قرار نمی‌گیرد.

این کاندیدای شهرداری تبریزدر پاسخ به سوال رئیس شورای شهر در خصوص چگونگی رفع ایرادات در چشم انداز توسعه موجود با بیان اینکه مدیریت کلان باید راهبردی باشد گفت: در زمینه شهرسازی، عمرانی و بسیاری از مسائل دیگر در گذشته فقط شعار دادیم و عملکرد قابل قبولی وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر رئیس شورای شهر در خصوص چگونگی اصلاح چشم انداز ۱۲ ساله شهرداری تبریز و برنامه های برای محله محوری گفت: در این زمینه ما دیدگاه مردمی را در نظر داریم و این چشم اندازه ارائه شده پروژه محور است و برای تکمیل نواقصات شهرسازی در شهرک ها مثل شهرک فجر که با وجود نبود سینما و مرکز بازی و .. راه اندازی شده برنامه های بخصوصی در نظر گرفته شده است.

ایجاد دفاتر تسهیل گرایی در زمینه ساماندهی حاشیه نشینی

حمید منجم همچنین در پاسخ به سوال پرویز هادی عضو شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و سالن‌های بحران که در زمان دکتر نوین به اسم سالن بحران در نظر گرفته شده و نحوه ساماندهی حاشیه نشینی و درجا سازی گفت: سالن های مدیریت بحران خاصیت خود را دارند، در زمان‌های مختلف کارکردهای مختلف دارند اما در اصل سالن ورزشی هستند و باید در مواقع مختلف وظایف مختلف را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در خصوص سالن های بحران ابتدا باید پیکره لرزه نگاری و میزان تلفات را در نظر بگیریم گفت: پس از آمایش اطلاعات باید احداث این سالن هارا در مکان های مناسب در دستور کار قراردهیم.

وی در پاسخ به سوالات در زمینه ساماندهی حاشیه نشینی گفت: آزادسازی زمین موجب افزایش ارزش ملک خواهد شد که در این زمینه با ایجاد دفاتر تسهیل گرایی می‌توان در این زمینه تمرکز کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});