• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

یعقوب هوشیار برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد+فایل برنامه پیشنهادی

  • کد خبر : 27568
  • 03 شهریور 1400 - 11:15
یعقوب هوشیار برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد+فایل برنامه پیشنهادی
یاز اکو - یعقوب هوشیار، کاندیدای تصدی گری شهرداری تبریز، برنامه خود را به اعضا شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی شورا ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فایل PDF ارائه شده توسط یعقوب هوشیار در زیر قرارگرفته است، جهت مشاهده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

houshyar-

یعقوب هوشیار در پاسخ به سوال علی نوای باغبان عضو شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص سخنان خود که گفته بود در مورد پروژه ها باید با دو موضوع پیش روندگی و زخمی کردن پروژه ها اقدام کنیم گفت: می‌توانیم با بودجه نویسی برخی پروژه ها را زخمی کرده و با برنامه جذب خدمات دولت انجام دهیم و توسعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه: پیش روندگی یعنی جهش به سوی آینده و پیش روی به مسیر توسعه گفت: مدیر باید در این مسیر گام بردارد و تحرک و افکار توسعه باید در افکار ایشان نهادینه شود.
هوشیار افزود: ما باید چهارسال آینده را ببینیم و بر آن اساس اقدام کنیم.

وی در پاسخ به سه سوال حکیمه غفوری عضو شورای شهر تبریز مبنی بر اینکه در مجامع عمومی این مطرح است که آقای هوشیار روحیه تعاملی ندارد، شایبه هست در خصوص پرونده سپهر و دریافت پاداش چهل میلیونی در حوزه تصدی شهرداری گفت: به عمل کار برآید به سخن دانی نیست و کار جمعی و تعامل با عمل نشان داده میشود.

هوشیار با بیان اینکه پرونده سپهر سال ۸۷ بود گفت: در این خصوص منطقه پنج، مجموعه اداره اطلاعات اقدامات لازم را کرده و بین اون نفرات اسم من نیست و در زمان مدیریت من نبوده.

بازگشت پاداش ۴۰ میلیون تومانی

وی با اشاره به اینکه من سه سال مدیر باشگاه شهرداری بودم گفت: بعد از قهرمانی لیگ برتر، ۴۰ میلیون پاداش تعیین شد که من این مبلغ را بازگشت دادم و در دوران شهرداری ام پاداشی برای خودم تعیین نکردم.

این کاندیدای شهرداری تبریز در پاسخ به سوال روح الله رشیدی مبنی بر اینکه در توضیحات خود در خصوص حاشیه نشینی اشاره به این شد که ۱۰۰ هکتار در نظر دارید این زمین ها در چه موقعیتی است گفت: در دوران تصدی ام مجموعه ۱۳۰ هکتاری کار کردیم ولی طی این مدت از بین رفته اما زمین‌هایی در بهترین نقطه شهر با همراهی شورا در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ورزش قهرمانی و ساختار شهرداری و قانون موضوعی شهرداری گفت: شورا مرجع و مقدمه ای برای قانون گذاری است و اگر ظرفیت ها و زیر ساخت‌ها و نیروی انسانی تامین شود و جذب سرمایه، بدون هزینه از شهرداری تامین شود امکان پذیر است.

درآمد را از صندوق ذخیره سرمایه گذاری تامین میکنیم

یعقوب هوشیار در پاسخ به سوالات سید کاظم زعفرانچی در خصوص منبع هزینه جاری ۱۸۰ میلیاردی و تاکتیک های رسیدن به استراتژی بیان شده گفت: عملکرد چهارماهه هزینه های جاری، میانگین ۱۸۲ میلیارد تومان شد و تاکتیک ها و درآمد را از صندوق ذخیره سرمایه گذاری تامین میکنیم.

وی با بیان اینکه افزایش قانون ارزش افزوده تا ۱۶ درصد مد نظر است گفت: در خصوص تهیه اتوبوس برقی ظرفیت‌هایی از وزارت کشور تعیین شده و دیگر مقوله ها همچون شهرک جوانان کل این مجموعه و اراضی برای شهرداری است اما ازین مقدار ده درصد به ما داده شده که میتوان آن را باز پس گرفت.

وی در پاسخ به سوال روح الله دهقان‌نژاد دیگر عضو شورای اسلامی شهر با این مضمون که مدیریت جهادی آگاهانه راهبرد و کلید واژه است و تمام سیستم های مدیریت عامل آنجا هست و مدیریت جهادی و آگاهانه به چه منظور استفاده شد گفت: سه رکن در مدیریت جهادی آگاهانه استفاده شده و مبتنی بر دانش است که رهبر انقلاب به این موضوع تاکید دارد.

این کاندیدای تصدی شهرداری تبریز در پاسخ به سوال رئیس شورای شهر در خصوص تعدیل ۱۶۰۰ نفر که در برنامه ارائه شده بیان شده بود گفت: تعدادی از آنها بازنشسته هستند، حدود سیصد نفر و اگر در طول چهارسال جلوی ورود نیرو را بگیریم این رقم محقق خواهد شد.

تمرکز بر حوزه سلامت و ورزش 

وی افزود: در خصوص سیاست های تشویقی در حوزه بازخرید نیز بعضی ها راضی نیستند در اینجا کار کنند که باید تشویق کنیم در زمینه بازخرید اقدام کنند.

وی درپاسخ به سوال دیگر رسول برگی در خصوص نبود برنامه برای توجه به محلات و شورایاری محلات در توضیح ارائه شده گفت: این موضوع نیز در برنامه وجود دارد و محور با مساجد است و ۱۸ پایگاه در مناطق آسیب پذیر باید ایجاد شود.

هوشیار افزود: در حوزه سلامت و ورزش نیز تمرکز شده که باید با استفاده شورایاری ها مشکلات را مد نظر گرفته و برای حل مشکلات محلات اقدام شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});