• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

۲ پرسش از سید ابراهیم رئیسی درباره وزیران او

  • کد خبر : 27840
  • 05 شهریور 1400 - 15:12
۲ پرسش از سید ابراهیم رئیسی درباره وزیران او
یاز اکو - با رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی و شروع به کار دولت سیزدهم، دو سوال در اذهان عمومی وجود دارد که مناسب است رئیس جمهور محترم در راستای شفاف سازی، بدان ها پاسخ صریح دهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از عصر ایران، دو سوال در اذهان عمومی وجود دارد که مناسب است رئیس جمهور محترم در راستای شفاف سازی، بدان ها پاسخ صریح دهد:

۱ – سید ابراهیم رئیسی در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش بعد از پیروزی در انتخابات گفت که برای چینش اعضای کابینه اش، سایتی راه اندازی خواهد شد تا مردم، افراد کارآمد را معرفی کنند.
وعده او البته محقق شد و سایت “معرفی مدیران” راه اندازی شد. رئیسی در صفحه اول سایت نوشته بود:

«از آنجا که عمیقا بر این باورم “هرجا زمینه مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها فراهم شود نرخ موفقیت بالاتر می رود”، و همانگونه که وعده داده بودم سامانه ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم تقاضا دارم چنانچه فردی با شاخص های فوق الذکر و در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی در سامانه اقدام نمایند.»

حال از جناب ایشان می پرسیم از بین وزرای ایشان، دقیقاً چند نفر و کدام شان توسط مردم در این سامانه معرفی شده بودند؟!

۲ – یکی از شعارهای رئیس جمهور جدید در دوران انتخابات، “تحول” بود؛ سوال این است که آیا با مدیرانی که نحوه عملکرد آنها در سمت های قبلی شان مشخص است و بسیاری شان سهامداران وضع موجود هستند، می توان تحول ایجاد کرد؟ اگر این افراد قادر به تحول و تعالی بودند چرا در سمت های قبلی شان که وزیر و معاون وزیر و … بودند، شاهد هیچ تحولی نبودیم؟!
البته در کنار دولتمردان قدیمی، چند چهره جدید وجود دارند که باید منتظر عملکرد ایشان باشیم چرا که امید چندانی به آزمون پس داده های ناموفق نیست.
آقای رئیس جمهور تشریح کنند که طرح شان برای تحول و ایجاد وضعیت جدید با مدیران قدیم چیست؟

انسان به امید زنده است و ما نیز امیدواریم مدیران قبلی که بار دیگر به قدرت برگشته اند، این بار عملکرد بهتری داشته باشند و گرهی از کار ملت ایران بگشایند؛ برای موفقیت شان دعا می کنیم.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});