• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
رییس شورای اسلامی تبریز:

معیار انتخاب شهردار تبریز تخصص و برنامه‌ ارایه شده توسط نامزدها است

  • کد خبر : 27859
  • 05 شهریور 1400 - 16:43
معیار انتخاب شهردار تبریز تخصص و برنامه‌ ارایه شده توسط نامزدها است
یاز اکو - رییس شورای اسلامی تبریز گفت: معیار انتخاب شهردار توسط اعضای شورای اسلامی، جناح و سلیقه نیست بلکه تخصص، حسن سابقه و برنامه‌ جامعی است که توسط نامزدهای تصدی کرسی شهردار این شهر ارایه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رسول برگی، روز جمعه با اشاره به حضور هشت نامزد در جمع گزینه‌های شهرداری تبریز، افزود: اعضای شورای این شهر با پرهیز از تعلقات جناحی و سلیقه‌ای، مبنای کار خود را پاکدستی، روحیه انقلابی، سلامت نفس، نفوذناپذیری، عدم‌ وابستگی حزبی و جناحی، تخصص، درایت، حسن سابقه و داشتن برنامه جامع متناسب با امکانات شهر و نزدیکی به حقیقت و تحول گرا گذاشته اند.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته هر هشت نامزد تصدی کرسی شهرداری تبریز برنامه های خود را به شورای شهر ارایه و از برنامه های خود به صورت حضوری دفاع کرده و به دنبال جلب اعتماد اعضای شورا هستند، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی تبریز به تغییر در نگرش و برنامه‌ها معتقد هستند و با بررسی همه جوانب و برنامه های نامزدها به دنبال بهترین فرد از میان آن ها هستند.

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: برنامه نامزدها باید با شرایط اجتماعی و فرهنگی شهر و با بودجه شهرداری متناسب باشد و بر این اساس روند انتخاب شهردار با دقت، وسواس و آرامش سپری می‌شود.

حجت الاسلام برگی، با اشاره به اینکه انتخاب شهردار به روز یکشنبه هفته آینده موکول شده است، ادامه داد: در این اعضای شورای اسلامی این شهر برنامه‌های ارایه‌ شده از سوی نامزدها را در فرصت مناسبی مطالعه و بررسی خواهند کرد.

وی یادآوری کرد: بر اساس ماده ۷۲ قانون، پس از ارایه برنامه‌ها از سوی نامزدها، هر یک از آنان حداقل باید پنج رای کسب کنند و هر عضو شورا نیز ۲ نفر را می‌تواند انتخاب کند تا در مرحله نهایی شهردار انتخاب می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});