• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

حمید منجم از کاندیداتوری شهرداری تا مدیرعاملی سازمان هلال احمر

  • کد خبر : 28224
  • 08 شهریور 1400 - 11:25
حمید منجم از کاندیداتوری شهرداری تا مدیرعاملی سازمان هلال احمر
 این پزشک تبریزی متولد سال 1367 تبریز بوده و در دوران دانشگاه جزو فعالین دانشجویی بوده است. وی جزو نزدیکان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است و همین نزدیکی سبب کسب مناصبی همچون مشاوری امور جوانان و مشاوری امور بهداشت و درمان مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست ستاد انتخاباتی محسن رضایی و مدیرمسئولی پایگاه خبری تابناک تبریز شده است. 

حمید منجم از فعالیت دانشجویی تا ریاست ستاد محسن رضایی

 این پزشک تبریزی متولد سال ۱۳۶۷ تبریز بوده و در دوران دانشگاه جزو فعالین دانشجویی بوده است. وی جزو نزدیکان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است و همین نزدیکی سبب کسب مناصبی همچون مشاوری امور جوانان و مشاوری امور بهداشت و درمان مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست ستاد انتخاباتی محسن رضایی و مدیرمسئولی پایگاه خبری تابناک تبریز شده است. 

حمید منجم در قواره ی کاندیداتوری شهرداری تبریز 

در سال ۱۴۰۰ و آغاز به کار شورای ششم شهر تبریز، حمید منجم به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تبریز مطرح شد. گرچه این کاندیداتوری در ابتدا عجیب و بعید به نظر می رسید، اما رفته رفته زمزمه هایی از مذاکرات اعضای شورا برای حضور وی در قامت شهرداری تبریز پر رنگ تر شد و او جزو کاندیداهای نهایی مدیریت شهری شد. اما در روز آخر و با حاشیه های به وجود آمده عباس رنجبر موفق به تصدیگری این پست شد. 

حمید منجم مدیر عامل سازمان هلال احمر 

حمید منجم از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان مدیر عامل سازمان هلال احمر منتصب شد. در متن حکم انتصاب وی آمده است:” باعنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال احمر مبنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش های انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره گیری از پتانسیل های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات تخصصی جمعیت در استان بکار گیرید.”

بعد از حضور منجم در هلال احمر ، این نهاد به عنوان یکی از سیاسی ترین نهادهای دولتی تبدیل شده است و این پیامی است از طرف منجم که باید منتظر نقش آفرینی بیشتر وی در آینده عرصه سیاسی استان بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=28224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. با سلام
    جسارتا حسب قانون مطبوعات و تخریبی که خوسط این پایگاه علیه اینجانب انجام شده، میخواستم‌جوابیه ای ارسال کنم تا منتشر گردد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});