• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

وضعیت شهر بسیار وخیم است

  • کد خبر : 28919
  • 14 شهریور 1400 - 9:51
وضعیت شهر بسیار وخیم است
یاز اکو - عضو شورای شهر تبریز گفت: وضعیت شهر بسیار وخیم است و با یک باران در خیابان بهشتی خانه‌ها ریزش می کنند. احداث مسکن در شهر سهند و شهریار مشکل حاشیه‌نشینی را حل نمی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، فریدون بابایی اقدم روز یکشنبه، در جلسه علنی شورای شهر تبریز درباره تصمیم خود مبنی بر استعفا از شورای شهر تبریز گفت: ضمن تشکر از اصحاب رسانه، امام جمعه و خانواده شهدا بخاطر تماس ها، علت استعفایم از شورا این بود که با اینکه سه دوره در شورای شهر حضور داشتم به این نتیجه رسیدم که در شورا این قدرت وجود ندارد که انتظارات مردمی برآورده شود.

وی درباره علت انصراف خود از استعفای شورای شهر گفت: رنجبر شهردار منتخب شهر دیشب تماس گرفته و گفتند که دغدغه‌ی شهر بافت فرسوده شهر باشد و شورا هم حمایت کند.

وی افزود: مردم چیزی را که به عینه می‌بینند باور می‌کنند. بخش بزرگی از مردم مظلوم واقع شده‌اند و ۲۰ میلیون نفر از مردم ایران یا حاشیه‌نشین یا فرسوده‌نشین.

بابایی اقدم ادامه داد: شورای شهر اگر در روند اصلی خود باشد اختیارات زیادی دارد.

وی اضافه کرد: در واقعیت مردم به خواسته واقعی خود نرسیدند.

بابایی اقدم درباره معضل حاشیه نشینی گفت: در ارائه برنامه شهرداران همه کاندیداها به حاشیه شهر پرداختند. مردم در اصل عمل را می‌بینند و نه حرف‌ها را. وضعیت شهر بسیار وخیم است و با یک باران در خیابان بهشتی خانه‌ها ریزش می کنند. احداث مسکن در شهر سهند و شهریار مشکل حاشیه‌نشینی را حل نمی کند.

وی تاکید کرد: استناد ما قانون است. می توانیم مشکلات مردم حاشیه نشین و فرسوده نشین را به گوش مسئولین برسانیم. در حد توان خود باید مشکلات مردم حاشیه نشینی را حل کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=28919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});