• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ برگزار شد + قیمت و پیگیری ثبت نام فروش فوق العاده

  • کد خبر : 29067
  • 15 شهریور 1400 - 9:54
قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ برگزار شد + قیمت و پیگیری ثبت نام فروش فوق العاده
یاز اکو - سایپا قرعه کشی طرح فروش فوری محصولات شامل انواع کوییک و ساینا در شهوریور ۱۴۰۰ را با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایمنا مراسم قرعه کشی سایپا چهاردهم شهریور با حضور نهادهای نظارتی انجام شد. ثبت نام این طرح از روز نهم شهریور ماه آغاز و سه روز طریق سایت سایپا ادامه داشت، اسامی برندگان فرداT دوشنبه ۱۵ شهریور توسط سایپا اعلام خواهد شد و از خبرگزاری ایمنا قابل دسترس است.

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا خودروهای کوییک دنده‌ای (رینگ فولادی)، کوییک آر، ساینا اس و کوییک اس در این طرح فروش عرضه می‌شود.

ثبت نام سایپا

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه کشی شناخته شدند.

تعداد برندگان سایپا

ظرفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

سایپا خودرو

در این طرح چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو ساینا. اس عرضه شد، هچنین سه‌هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای و چهار هزار دستگاه کوییک.آر عرضه شد.

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده حداکثر ۹۰ روزه و در پیش فروش یک ساله دی، بهمن و اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.

سایت ثبت نام اینترنتی سایپا

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین فروش فوق‌العاده سایپا تا ۷۲ ساعت نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند؛ در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29067

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});