• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

تکذیب شایعه وقوع انفجار در تبریز

  • کد خبر : 29349
  • 17 شهریور 1400 - 11:34
تکذیب شایعه وقوع انفجار در تبریز
یاز اکو - معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز، شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مصدومیت ۲۰ نفر در این شهر بر اثر وقوع انفجار را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، آتش پاد سوم اکبر دشتی افزود: علت حادثه ۲ روز قبل در تبریز، جاری شدن مواد شیمیایی و اختلاط این مواد و در نتیجه تولید و پخش مواد سمی در داخل ساختمان بود.

وی گفت: آتش نشانان ۲۰ نفر را در این حادثه نجات داده و به منطقه امن نسبی انتقال دادند.

دشتی ادامه داد: در این حادثه هیچ گونه انفجاری اتفاق نیافتاده و خسارت جانبی نیز به ساختمان وارد نشده بود؛ تنها خسارت پخش مایعات قابل اشتعال در محیط بود که با استفاده از آب و سایر مواد پاکسازی شد.

دوشنبه این هفته بر اثر انتشار مواد اسیدی در کارگاه تولید مواد شیمیایی در خیابان شهید رضانژاد تبریز ۲۰ نفر دچار مسمومیت شدند.

با اعلام حادثه به مرکز اورژانس بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس عازم محل شده و ۱۰ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان های سینا و امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند و ۱۰ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمحل درمان شدند.

در اثر وقوع این حادثه، تعدادی از ساکنین ساختمان چهار طبقه ای در خیابان رضا نژاد در اثر پخش مواد اسیدی در داخل ساختمان گرفتار شده بودند که با تلاش آتش نشانان نجات و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});