• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
معاون گردشگری میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

گردشگری مذهبی آذربایجان‌شرقی باید برجسته شود

  • کد خبر : 29376
  • 17 شهریور 1400 - 13:01
گردشگری مذهبی آذربایجان‌شرقی باید برجسته شود
یاز اکو - معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی گفت: گردشگری مذهبی این استان و تبریز ظرفیت بسیار مهمی است که باید برجسته‌سازی شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام زاده گفت: به دنبال تشکیل جلسه مشترک با نمایندگان استانداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه عاشورا وضعیت و موقعیت استان در بخش گردشگری مذهبی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: در سال‌های اخیر به منظور رونق بخشی به صنعت توریسم، تلاش‌های بسیاری برای معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کشور صورت گرفته که در این میان برجسته کردن ظرفیت‌های گردشگری در حوزه مذهبی و زیارتی نیز می‌تواند در معرفی داشته‌های معنوی موثر باشد.

او در ادامه گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های ارزشمند و غنی در حوزه گردشگری مذهبی است، لذا برای معرفی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور و ارائه خدمات ویژه برای زائران بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان، همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه امری ضروری است.

بایرام زاده اظهار داشت: در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان از ظرفیت تشکل‌های مردمی به‌صورت ویژه بهره خواهیم برد تا در کنار همکاری با دفاتر خدمات مسافرتی، بسته‌های سفر مذهبی به استان را با شرایط ویژه برای گردشگران ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});