• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

خط یک مترو علیرغم تحقق کامل بودجه به اتمام نرسیده است

  • کد خبر : 29482
  • 18 شهریور 1400 - 16:57
خط یک مترو علیرغم تحقق کامل بودجه به اتمام نرسیده است
یاز اکو - روح الله دهقان نژاد گفت: علیرغم تحقق کامل بودجه پیشبینی شده برای اتمام خط یک قطار شهری تبریز هنوز یک هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بودجه لازم است که شورای شهر برای مشخص شدن دلایل و تسریع در اجرای پروژه به این‌حوزه وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، روح الله دهقان نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز با بیان اینکه باید خسته نباشید بگوییم به تمام کسانی که نهایت تلاش خود را برای راه اندازی قطار شهری به کار بسته اند.

وی ادامه داد: عمده بحث ما در حوزه قطار شهری، تفاوت هایی است که مترو تبریز با سایر کلانشهرها از جمله در سرعت پیشبرد پروژه، طراحی ایستگاه ها، بهره وری از دستگاه های تی‌ بی ام و… دارد و معتقدیم باید با تلاش بیش تر، وضعیت خود را به حد استاندارد برسانیم.

اولویت ما ایمنی شهروندان است

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سانحه سال گذشته در خط یک قطار شهری تبریز، تاکید کرد: اولویت ما در حوزه مترو، ایمنی شهروندان است. مسائل مختلفی در بروز سانحه دخیل بودند که از جمله می توان به مشکل فنی در خط اشاره کرد و امروز در این بازدید بر ضرورت اصلاح بخشی از مسیر تاکید شد.

دهقان نژاد همچنین تصریح کرد: از دیگر عواملی که می تواند در تسریع اجرای خط یک قطار شهری موثر باشد، می توان به هماهنگی هرچه بیش تر سازمان قطار شهری و شرکت بهره برداری آن اشاره کرد.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: دغدغه ما در حوزه مترو، دقیقاً همان دغدغه مردم و کارشناسان است و قطعاً با حل مشکلات و اتمام پروژه به ویژه خط یک، بسیاری از این دغدغه ها حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بودجه خط یک مترو به صورت کامل پرداخت شده اما هنوز ناقص است گفت: برای اتمام خط یک با وجود تحقق بودجه پیشبینی شده بیش از هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است که این‌ها دغدغه مردم است و هدف ما شفاف سازی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});