• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

تخلفات صنفی در آذربایجان شرقی ۵۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 18998
  • 27 خرداد 1400 - 8:50
تخلفات صنفی در آذربایجان شرقی ۵۰ درصد افزایش یافت
یاز اکو - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اولویت های کالایی ابلاغی سازمان حمایت در ماموریت های نظارتی، گفت: ارزش تخلفاتی پرونده های تشکیل شده در ۲ ماهه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۰ درصدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یوسف پایدار در گفت و گویی از انجام ۴۷ هزار و ۸۷۳ فقره بازرسی در ۲ ماهه اول امسال و رشد ۲۰ درصدی در این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در جریان تعداد بازرسی های یاد شده، یک هزار و ۴۷۲ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۵۰۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی افزود: بیشترین بازرسی انجام شده در این مدت مربوط به شهرستان های تبریز، بناب و اسکو می باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان، خاطرنشان کرد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه های جامع انبار و جامع تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت دستگاههای نظارتی در حال پیگیری بوده و با متخلفان براساس قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گزارش های خود را از طریق سامانه های این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});