• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

توجه به نیازهای مشتریان باید اولویت اصلی در طراحی محصول باشد

  • کد خبر : 29647
  • 20 شهریور 1400 - 12:23
توجه به نیازهای مشتریان باید اولویت اصلی در طراحی محصول باشد
یاز اکو - رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با تفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی قصد داریم با ابتکارات بازاریابی و تجاری موجب نوع آوری، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه‌ی سرویس متناسب با نیاز مشتریان در مناطق شویم که توجه به نیازهای مشتریان در اولویت اصلی طراحی محصول است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، ابراهیم محمودزاده هدف از سفر به استان‌ها را ارتباط مستقیم با همکاران در مناطق مخابراتی، بررسی مشکلات و شناسایی پتانسیل‌های مناطق و بررسی تمرکز زایی عنوان کرد و گفت: تعامل خوبی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه رگولاتوری ایجاد شده و کارهای خوبی در خصوص تنظیم عادلانه تعرفه‌ها و مدل توسعه پروژه‌های مخابراتی انجام شده که اقدامات انجام یافته موجب توسعه و پیشرفت در حوزه ICT کشور خواهد شد.

یوسف شکوری، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استان و شاخص‌های منطقه ارائه و اظهار امیدواری کردند که حضور رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همراهان ایشان منشا خیر و برکت برای منطقه باشد.

شکوری همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای منطقه اشاره و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در خصوص کاهش سرقت کابل، اصلاح تعرفه ها، یکپارچه‌سازی سامانه های مالی و تدارکاتی ، شفاف نمودن مطالبات از اپراتورها ، پرداخت بدهی تامین کنندگان ، مسائل پرسنلی و تسریع در تعریف سرویس های مبتنی بر رادیوهای IP Base ارائه کردند.

ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان

ابراهیم یافتیان، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان گفت: شناسایی نیاز و رفتار مشریان در خصوص سرویس های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با نظرسنجی، تحلیل درستی از علت ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه سازی منابع محدود، بیشترین درآمد کسب کنیم.

لازم به ذکر است که در این جلسه به صورت ویدئوکنفرانسی مسائل و مشکلات چندین شهرستان استان بررسی و اعضای جلسه نظرات خود را جهت بهبود عملکرد شاخص‌ها و بهبود امور ارائه کردند.

در پایان این جلسه دکتر محمودزاده به طور جداگانه با رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری شرکت مخابرات ایران، نماینده انجمن صنفی کارگران مخابرات استان و همچنین رئیس کانون بازنشستگان منطقه دیدار کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});