• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

پایان مهرماه آخرین مهلت پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی

  • کد خبر : 30086
  • 23 شهریور 1400 - 14:25
پایان مهرماه آخرین مهلت پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی
یاز اکو - مدیر جهاد کشاورزی هشترود گفت: مالکان ادوات کشاورزی باید نسبت به پلاک‌گذاری وسایل نقلیه خود تا پایان مهرماه اقدام کنند تا بتوانند از سوخت مورد نیاز بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مجید احمدی روز سه‌شنبه به اهمیت این اقدام نیز اشاره و بیان کرد: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی از یک سو از از قاچاق سوخت جلوگیری، و از سوی دیگر نیازهای بخش کشاورزی به موقع تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان ۱.۹۸ است، افزود: شرط دریافت سهمیه سوخت پس از پایان مهلت داشتن پلاک خواهد بود و ادوات کشاورزی دارای پلاک به راحتی و با ثبت درخواست خود در «سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی سدف» می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه سهمیه سوخت ادوات فاقد پلاک قطع خواهد شد، تاکید کرد: پس از پایان مهرماه، تخصیص سوخت به ماشین‌آلات فاقد پلاک به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، از حدود سه هزار و هشت دستگاه تراکتور موجود در هشترود، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکنون پلاک‌گذاری شده است‌؛ ۱۰۲ دستگاه کمباین نیز در این شهرستان وجود دارد که بیشتر آنها دارای پلاک است.

پلاک‌گذاری در خود شهرستان و با همکاری پلیس راهور انجام می‌گیرد و شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای فعال در دهستان‌ها نسبت به تکمیل پرونده اقدام می‌کنند.

کشاورزان هشترود برای پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی خود می‌توانند به مراکز جهاد کشاورزی نیز مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});