• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی در گفتگوی اختصاصی با سازه خبر:

اجرای طرح احداث خانه های اجاره ای در آذربایجان شرقی / احداث ۳۰۰ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن ساز استان

  • کد خبر : 30339
  • 25 شهریور 1400 - 15:04
اجرای طرح احداث خانه های اجاره ای در آذربایجان شرقی / احداث ۳۰۰ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن ساز استان
یاز اکو - مهندس سعید سهرابی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی میزبان خبرنگاران پایگاه ” سازه خبر رسانه توسعه و آبادانی” نخستین و پربازدیدترین رسانه حوزه شهری شمالغرب کشور بود و به سوالات خبرنگاران این رسانه دیجیتال پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از سازه خبر، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی در ابتدا با تاکید بر غیر دولتی بودن این انجمن و عمومی بودن آن اظهار داشت:انجمن خیرین مسکن ساز استان مجموعه ای عمومی و غیر دولتی است که در جهت رفع مشکلات محرومین و مستضعفین استان با هدف تامین مسکن این اقشار با حمایت مالی خیرین و دولت از طریق اعطای زمین رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است.

وی در خصوص پروژه های در دست اقدام انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی گفت:۳۹۹ واحد مسکن اقدام ملی در شهرجدید سهند و ۴۰ واحد در مایان تبریز و ۱۵ واحد در شهرک صیاد شیرازی صوفیان و تعدادی واحد مسکونی به صورت محدود در شهرستان های استان آذربایجان شرقی در حال اجرا بوده که واگذار خواهند شد.

سهرابی افزود: متقاضیان مسکن از پروژه های اقدام ملی می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از واحد های مسکونی مذکور دریافت نمایند.

 

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی در ادامه در خصوص تفاوت مسکن های ساخته شده توسط خیرین مسکن ساز و سایر پیمانکاران اظهار داشت: هزینه های ساخت پروژه های خیرین مسکن ساز نسبت به سایر پروژه ها به طور میانگین ۳۰ درصد پایین تر از قیمت تمام شده سایر پیمانکاران می باشد که با توجه به افزایش درخواست مسکن درصدد آن هستیم تا بازهم هزینه های ساخت را پایین تر آورده تا بتوانیم به ساخت مسکن های بیبشتر اقدام نماییم.

وی در ادامه در خصوص نحوه واگذاری واحد های مسکونی احداث شده توسط این انجمن به نیازمندان اظهار داشت: طی ۱۶ سال توسط انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی ۳۰۰ واحد مسکونی در سطح استان احداث شده است که عمدتا به افراد تحت پوشش بهزیستی و خانواده های دارای دو معلول واگذار شده است اما در این استان بر خلاف سایر استانها به این امر بسنده نشده است و با شناسایی نیازمندان و مستضعفان از خانه های احداث شده توسط این انجمن به سایر اقشار کم درآمد فاقد مسکن نیز واگذاری صورت گرفته است که در این خصوص باید قدردان خیرین این منطقه و استان باشیم که همواره انجمن را مورد حمایت خود قرار داده اند.

سهرابی در ادامه حمایت تولید کنندگان مصالح ساختمانی و شهرداری ها را در اجرای پروژه های انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: کارخانه های تولید مصالح با اعمال حداکثر تخفیف برای پروژه های ساختمانی این انجمن و از سوی دیگر شهرداری ها با صدور پروانه های اسخت با کمترین هزینه ممکن ما را در اجرای پروژه ها یاری می نمایند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی در ادامه بر ضرورت حمایت بیشتر دولت از پروژه های انجمن خیرین مسکن ساز تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این انجمن در اجرای پروژه ها به هیچ وجه دنبال سود آوری و کسب منفعت نیست و صرفا خانه دار کردن اقشار ضعیف و کم در آمد جامعه هدف اصلی می باشد لذا انتظار می رود دولت با در اختیار گذاشتن زمین های بیشتر و اعمال تخفیف های حداکثری در صدور مجوزها و تامین مصالح سرعت بیشتری به روند اجرای پروژه های انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی بدهد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی در بخش پایانی گفتگوی اختصاصی خود با سازه خبر از تدوین طرح احداث واحد های مسکونی اجاره ای توسط این انجمن خبر داد و گفت: طرح احداث خانه های اجاره ای توسط این انجمن در دست اقدام می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});