• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

معیار تحقق شهر پیشرو رضایت مردم است نه ساخت برج

  • کد خبر : 31833
  • 08 مهر 1400 - 18:00
معیار تحقق شهر پیشرو رضایت مردم است نه ساخت برج
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: معیار تحقق شهر پیشرو ساخت برج نیست بلکه شهری پیشرو است که مردم در آن شهر آرامش داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، روح‌اله متفکرآزاد روز پنجشنبه، ۸ مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید کلانشهر تبریز که با حضور مدیران ارشد استانی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری پیشانی مواجهه‌ی مردم با حاکمیت است و به همین دلیل ۸۰ درصد مراجعات مردمی نمایندگان مجلس مربوط به مشکلات شهری است.

وی ادامه داد: امام علی(ع) به مالک اشتر فرمودند نباید رسیدگی به امورات کلان کشور، تو را از امورات جزئی مردم غافل کند و درواقع به فراخور پیشرفت جوامع، سازوکار های رسیدگی نیز پیسرفت می‌کند و تعامل از بعد فردی به بعد ساختاری ارتقا می‌یابد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجادرضایت‌مندی در شهروندان، خاطرنشان کرد: باید برای گره‌گشایی از مشکلات شهری مردم تدبیر شود و مردم زندگی راحت و آرامش روانی داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما نمایندگان تبریز در مجلس آماده هرگونه همکاری با شهرداری و شورا هستیم و اینطور نیست که برخی می‌گویند نمایندگان شهرهای دیگر متحد هستند؛ خوشبختانه نمایندگان تبریز متحدترین نمایندگان در مجلس یازدهم هستند و علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه در سایر حوزه‌ها، در مسائل مربوط به حوزه انتخابیه هیچ اختلافی وجود ندارد.

متفکر آزاد در خصوص بحث عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات نیز گفت:حس وجود تبعیض از خود تبعیض بدتر و ویران کننده تر است و نباید با ایزوله کردن یک منطقه، موجب ایجاد فاصله طبقاتی بین مناطق مختلف شهر شویم و هرچقدر فاصله طبقاتی را کم کنیم، مردم در ارامش زندگی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=31833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});