• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

برگزاری نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان

  • کد خبر : 32120
  • 11 مهر 1400 - 11:00
برگزاری نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان
یاز اکو - نخستين جشنواره سراسري نمايش كودك باغچه بان در سه بخش پژوهش، نمايشنامه نويسي و نمايشهاي محيطي از سوي موسسه فرهنگي و هنري تنديس هنر با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان مرند از ١٥ تا ١٩ مهرماه ١٤٠٠ برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان مرند، این دوره از جشنواره از روز ١۵ مهرماه شروع می شود که ورکشاپ تیاتر کودک اولین برنامه آن است.

مهدی صالحیار، دبیر این جشنواره اعلام کرد: ورکشاپ تئاتر کودک با عنوان: “کنشگر تاتر عروسکی و تجربه ی خیال” زیر نظر استاد آزاده انصاری در دو روز اول جشنواره برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین علیرغم شروع ثبت نام علاقمندان برای حضور در این ورکشاپ، این برنامه همانند سایر بخشها بصورت آنلاین از صفحه اینستاگرامی جشنواره به آدرس baghcheban_teatr پخش شده و اکران آنلاین همه بخشها از سوی موسسه بین المللی الف تبریز برای استفاده تمامی علاقمندان در سراسر کشور قابل مشاهده و استفاده است.

لازم بذکر است آزاده انصاری، کارگردان و مدرس تاتر عروسکی است که در رزومه وی کارگردانی نمایشهای ماه پیشونی، کچل کفت باز، ماکوندو، خوشبختی های کوچک سوسک شدن و همچنین کسب جوایز از جشنواره های عروسکی و کودک نوجوان و جشنواره های بین المللی و عضویت در هیات انتخاب و داوری جشنواره های عروسکی تهران _مبارک، کودک نوجوان همدان، جشنواره امید و… به چشم می خورد.

نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در سه بخش پژوهش، نمایشنامه نویسی و نمایشهای محیطی از سوی موسسه فرهنگی و هنری تندیس هنر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند از ١۵ تا ١٩ مهرماه ١۴٠٠ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=32120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});