• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

سهمیه آذربایجان غربی از تسهیلات جهش تولید ۴۵۰۰ میلیارد ریال است

  • کد خبر : 32423
  • 13 مهر 1400 - 16:00
سهمیه آذربایجان غربی از تسهیلات جهش تولید ۴۵۰۰ میلیارد ریال است
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: سهمیه استان از تسهیلات جهش تولید، چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که بخشی از آن پرداخت شده و بخشی دیگر نیز به موازات تکمیل پرونده متقاضیان پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، نادر صادقی در جلسه شورای هماهنگی بانک های آذربایجان غربی افزود: سه درصد از سود بانکی تسهیلات جهش تولید توسط دولت پرداخت می شود که بخشی از این یارانه تاکنون به بانک ها پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بانک ها منتظر ابلاغ یارانه این تسهیلات نباشند و سعی کنند این تسهیلات را با توافق متقاضی در اسرع وقت پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: متاسفانه در روند پرداخت تسهیلات جهش تولید برخی از متقاضیان در تکمیل مدارک مورد نیاز تعلل می کنند که در این زمینه بانک های عامل بعد از اعلام مهلت چند روزه به این متقاضیان، در صورت تکمیل نشدن مدارک افراد دیگری را جایگزین برای دریافت تسهیلات کنند.

صادقی با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر در روند پرداخت تسهیلات، گفت: با نظارت بیشتر انحراف در پرداخت تسهیلات کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب تسهیلات رونق تولید در سال گذشته افزود: متاسفانه به دلیل درج نشدن تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان در سامانه مربوطه آمار امسال در این زمینه بسیار پایین نشان داده شده است لذا ضروری است بانک های استان در اسرع وقت نسبت به بارگذاری اطلاعات پرداختی در این سامانه اقدام کنند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان بانک های استان در ارائه خدمات به مشتریان در زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: خوشبختانه واکسیناسیون کارکنان بانک های استان انجام شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=32423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});