• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8
امام جمعه تبریز:

همه به استاندار آذربایجان‌شرقی کمک کنند

  • کد خبر : 34679
  • 01 آبان 1400 - 10:26
همه به استاندار آذربایجان‌شرقی کمک کنند
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از همه گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی فعال در ستادهای انتخاباتی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا با وحدت و صمیمت به استاندار جدید این خطه برای توسعه و آبادانی آن کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در آیین تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز تاکید کرد: بدون شک اگر در کمک به استاندار منتخب دولت کوتاهی کنیم در پیشبرد برنامه های توسعه ای این خطه به مشکل برخواهیم خورد.  

وی افزود: از همه چهره‌ها و شخصیت ها و افراد ذینفوذ استان تقاضا دارم برای همکاری با مسوولان اجرایی اهتمام کنند تا موفقیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

وی با اشاره به اشراف استاندار جدید آذربایجان شرقی به مسایل و مشکلات مبتلابه استان، از وی خواست با بکارگیری نیروهای جوان انقلابی و نخبه و میدان دادن به آنها، در انجام مسوولیت های محوله موفق شود.

 حل مشکلات اقتصادی، معدنی و احیای دریاچه ارومیه

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: از نمایندگان مجلس هم درخواست دارم برای اجرایی شدن منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و حل مشکلات اقتصادی، معدنی و بویژه احیای دریاچه ارومیه، مسئولان استان را حمایت و با همدیگر هم افزایی کنند.

وی با بیان اینکه استاندار جدید آذربایجان شرقی در مسوولیت قبلی خود در روزهای سختی مثل زمین لرزه سراب و میانه و بویژه پاندمی کرونا در کنار مردم بود، اضافه کرد: از همه چهره‌ها و گروه‌های مختلف می خواهم در کنار استاندار جدید باشند.

وی گفت: استاندار جدید آذربایجان شرقی، شناخت خوبی از مسائل مرزی دارد و در سال ۹۸ که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال آشوب آفرینی و اغتشاش در کشور بودند، با همراهی فرمانده انتظامی و مدیرکل اطلاعات استان دست به دست هم داده و با راهنمایی استاندار وقت به عنوان رئیس شورای تامین استان، شرایط را مدیریت کردند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

امام جمعه تبریز یادآوری کرد: در پنج سال گذشته افتخار همکاری با سه استاندار را داشتم که هر سه بزرگوار بسیار پرتلاش بودند و برای  پیشرفت این خطه زحمات زیادی کشیدند.  

وی گفت: استاندار قبلی آذربایجان شرقی نیز همکاری صمیمانه ای داشت و در مشورت کردن امور پیشتاز بود؛  وجود ایشان به عنوان یک چهره دانشگاهی و دانشمند برای استان یک اعتبار بود و خدمات ارزشمند ایشان را ارج می نهیم.

وی افزود: دکتر پورمحمدی در تصمیم‌گیری‌ها هیچ گاه مسائل جناحی را در نظر نمی گرفت، بلکه مصالح جامعه و استان را مد نظر داشت  و نقش پدری را برای ادارات و نهادها ایفا می کرد.  

آیین تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید آذربایجان شرقی با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، هم اکنون در مصلی تبریز در حال انجام است.  

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});