• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

سفر سرزده استاندار به شهر سهند/اجرای ۵۵۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند

  • کد خبر : 36147
  • 11 آبان 1400 - 11:40
سفر سرزده استاندار به شهر سهند/اجرای ۵۵۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی عصر دیروز از پروژه‌های در دست اجرای شهر جدید سهند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، پروژه‌های اقدام ملی مسکن از جمله پروژه‌های مورد بازدید عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی و رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و همراهان وی بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این بازدید با بیان این که طرح اقدام ملی مسکن از جمله طرح‌های اولویت‌دار استان است، گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند در حال اجراست که متوسط پیشرفت آن‌ها ۲۰درصد است.

وی با اشاره به فعالیت پروِژه‌های متعدد در دست اقدام شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: شهر سهند تبدیل به یک کارگاه فعال شده است که تمامی پروژه‌های عمرانی آن در حال فعالیت است و هیچ پروژه‌ی راکدی در این شهر وجود ندارد.

عابدین خرم افزود: نکته‌ی مهمی که در پروژه‌های مسکن ملی به چشم می‌آید استقبال و مشارکت بالای متقاضیان مسکن است که سهم خود را پرداخت کرده‌اند و پیمانکاران نیز به طور جدی و با پشتکار پای کار هستند.

واحدها تا دو سال آینده آماده تحویل به متقاضیان هستند

استاندار آذربایجان‌شرقی به زیرساخت‌های مورد نیاز این شهر نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با ساخت مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله مسجد و برخی مراکز فرهنگی تفریحی نیز در حال انجام و یا تکمیل هستند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های طرح مسکن ملی در سهند گفت: خوشبختانه این پروژه از برنامه‌های مقرر نیز جلوتر هستند و تمام این عوامل نشانگر عزم راسخ مدیریت آن برای پیشبرد یکی از طرح‌های اساسی دولت است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در رابطه با تمهیدات صورت گرفته برای جلب همکاری بانک‌ها در طرح اقدام ملی مسکن و مشکلات پیش‌رو گفت: برای پیشرفت و پیشبرد اهداف مسکن ملی مقرر شده است در جلسه‌ای بانک‌ها را به طور جدی پای کار بیاوریم تا پروژه‌ها بدون توقف ادامه یابد و بتوانیم تا دو سال آینده واحدها را آماده تحویل به متقاضیان کنیم.

وی افزود: بانک‌ها نقشی اساسی در پیشبرد این هدف دارند و باید هرچه سریعتر مشکلات رفع شود.

در سفر استاندار آذربایجان‌شرقی به سهند علاوه بر طرح‌های اقدام ملی مسکن از چندین طرح عمرانی، رفاهی، فرهنگی و تفریحی از جمله پروژه‌های ۷۶۸ واحدی چشمه، زمین بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی، پارک کودک، پروژه‌های ۹۳۶ واحدی فخر یک و دو، ۱۷۹ واحدی هما، بهار و سلوا، ۲۳۴ واحدی شقایق، نیلوفر، آذر، ۸۳۰ واحدی تجاری مسکونی کمال، ۴۸۶ واحدی نگارستان، ۳۹۹ واحدی شمس و سوله فاطمیون نیز بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=36147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});