• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

احداث دو سامانه تولید برق از انرژی خورشید در اهر و ورزقان

  • کد خبر : 36749
  • 15 آبان 1400 - 13:45
احداث دو سامانه تولید برق از انرژی خورشید در اهر و ورزقان
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از احداث دو سامانه برق از انرژی خورشید در شهرکهای صنعتی اهر و ورزقان جهت تامین برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، سید مرتضی نیرومند اسکویی امروز صبح (شنبه) در جلسه شورای معاونین گفت: در جهت الگو سازی استفاده از انرژی پاک، دو سامانه برق از انرژی خورشید (فتوولتاییک) در شهرکهای صنعتی اهر و ورزقان جهت تامین برق ساختمان اداری در حال احداث می باشد.

وی با اشاره به میزان تولید برق سامانه ها اظهار داشت : هرکدام از سامانه ها ۵کیلووات تولید برق انجام خواهند داد.

نیرومند اسکویی هدف از این را توسعه و فرهنگ سازی استفاده از منابع تجدیدپذیر جهت تولید برق در کشور عنوان کرد و گفت : اهمیت استفاده از انرژی خورشیدی در مراکز تولیدی و صنعتی بسیار بالا بوده وپروژه های این شرکت در راستای مصوبه هیات وزیران در خصوص تامین حداقل ۲۰ درصد برق مصرفی ادارات از انرژی های تجدیدپذیر تعریف و اجرا شده است و تمام پنل‌های خورشیدی نیز با توجه به قانون حداکثر استفاده از توان تولید و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها ساخت ایران می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: پیش از این پروژه ها، نیروگاه کوچک پانل خورشیدی در شهرک صنعتی شهید سلیمی و فناوری قطعات خودرو طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار داشت: این نیروگاه ها با رعایت تمام اصول فنی و استانداردهای مرتبط و با سازه‌ تمام گالوانیزه توسط تبدیل‌ کننده‌ مجزا به شبکه‌ داخلی شهرک صنعتی شهید سلیمی و فناوری قطعات خودرو تبریز وصل شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=36749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});