• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

۲۱ دستگاه رمز و ارز غیرمجاز قاچاق در مراغه کشف شد

  • کد خبر : 37097
  • 17 آبان 1400 - 17:00
۲۱ دستگاه رمز و ارز غیرمجاز قاچاق در مراغه کشف شد
یاز اکو - فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۲۱ دستگاه رمز و ارز غیرمجاز قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سرهنگ  توحید فارسی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود دستگاه رمز و ارز و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در چند نقطه مختلف در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران انتظامی به همراه ماموران اداره برق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در عملیات‌های مختلف در بازرسی از محل‌های شناسایی شده، تعداد ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۴۵۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در این راستا پنج نفر دستگیر و به همراه پرونده مربوطه به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی گفت:  استفاده از دستگاه‌های ماینر نیاز به مصرف برق زیادی داشته و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود.

وی توصیه کرد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنیم تا برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور به ویژه پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد، موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=37097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});