• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

بازرسی از مراکز تولیدی و نانوایی‌ها در آذربایجان‌شرقی ادامه دارد

  • کد خبر : 38499
  • 27 آبان 1400 - 12:45
بازرسی از مراکز تولیدی و نانوایی‌ها در آذربایجان‌شرقی ادامه دارد
یاز اکو- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: بازرسی از مراکز تولیدی، توزیعی و نانوایی‌های استان از سوی گشت‌های مشترک ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیداحد یوزباشی، روز پنجشنبه افزود: بازرسی و گشت های مشترک در راستای برنامه تحول سازمان تعزیرات حکومتی کشور در سراسر استان بویژه شهرستان هایی که دارای مرکز تولید و توزیع هستند، ادامه داشته و اقلام ضروری شهروندان در این بازرسی ها در اولویت قرار دارند. 

وی اظهار داشت: بازرسی از این مراکز در قالب گشت مشترک با همکاری سایر دستگاه های متولی به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و در راستای رسیدگی به گزارش ها و شکایات دریافتی مردمی انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: عمده مراکز تولیدی و توزیعی مورد بازرسی از سوی گشت های مشترک شامل قند و شکر، روغن نباتی، برنج، نهاده های دامی، آرد و نان و مرغ و تخم مرغ، محصولات فولادی، پتروشیمی و سیمان است.

یوزباشی، تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد و ادامه داد: در این راستا شعب رسیدگی به این پرونده ها اقدامات لازم را انجام می دهند و رای نهایی را صادر می کنند.

در استان آذربایجان شرقی با بیش از چهار میلیون نفر جمعیت ۶ هزار و ۵۰۰ نانوایی مجاز وجود دارد؛ در حالی که متوسط جمعیت هدف کشوری برای هر واحد نانوایی یک هزار و ۳۶۰ نفر است، در آذربایجان شرقی برای ۷۶۰ نفر یک نانوایی وجود دارد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی هفته گذشته در بازدید سرزده از نانوایی های تبریز با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت نان اعلام کرد که باید زمینه های جلب رضایت مردم در این زمینه فراهم شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});