• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

دانشکده پرستاری شهرستان اهر افتتاح شد

  • کد خبر : 38681
  • 29 آبان 1400 - 11:15
دانشکده پرستاری شهرستان اهر افتتاح شد
یاز اکو - با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دانشکده پرستاری شهرستان اهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، احمد محرم‌زاده نماینده‌ی مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، افتتاح دانشکده پرستاری اهر را گامی مهم و عملی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان مطرح کرد.

وی گفت: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان اهر یکی از خواسته‌های به حق مردم منطقه بوده و سعی خواهیم کرد با ایجاد زیرساخت‌های لازم و حمایت مسئولان استانی و کشوری این امر را نیز محقق سازیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر به عنوان مرکز ارسباران معین شهرهای خداآفرین، کلیبر، ورزقان و هوراند است، گفت: در ایام کرونا بیمارستان باقرالعلوم اهر به عنوان بزرگترین مرکز درمانی این منطقه پذیرای بیماران زیادی از شهرها بود که بر این اساس نیازمندیم تا مسئولان استانی و کشوری نسبت به ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی این شهرستان اقدامات لازم انجام دهند.

محرم‌زاده در ادامه ضمن تاکید به توجه ویژه مسئولان و مدیران استانی و کشوری در ایجاد زیرساخت‌ها و تقویت مراکز آموزشی و درمانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزود: امیدواری در آینده نزدیک علاوه بر ارتقاء دانشکده پرستاری به دانشگاه علوم پزشکی شاهد احداث بیمارستان دوم در این شهرستان نیز باشیم.

وی گفت: در کنکور امسال ۲۱ دانشجو در دانشکده پرستاری شهرستان اهر پذیرش شدند و اکنون نیز در حال تحصیل هستند که امیدواریم در سال‌های آتی شاهد افزایش دانشجویان و ارتقاء این دانشکده به دانشگاه باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});