• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

زمین پروژه‌ معطل مانده آبدرمانی ساری سو سرعین به بیت المال بازگشت

  • کد خبر : 38988
  • 01 آذر 1400 - 11:45
زمین پروژه‌ معطل مانده  آبدرمانی ساری سو سرعین به بیت المال بازگشت
یاز اکو - مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران از تایید فسخ قرارداد پروژه‌ی بزرگ آبدرمانی ساری سو در مرجع قضایی و بازگشت زمین به شرکت توسعه گردشگری ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی جیرفتی روز یکشنبه در بازدید از پروژه های گردشگری اردبیل افزود: در پی اعلام فسخ قرارداد پروژه طلایه‌داران از سوی شرکت توسعه گردشگری ایران و اقدامات انجام شده طی ۲ سال گذشته، در نهایت با رای شعبه دوم دادگاه عمومی شهرستان سرعین، زمین این پروژه بعنوان یکی از مهم ترین پروژه های گردشگری استان بعد از ١۴ سال به بیت‌المال بازگشت.

وی با بیان اینکه پروژه آبدرمانی ساری سو موسوم به طلایه‌داران با مساحت عرصه‌ی بیش از ۷۰۰۰ مترمربع واقع در مرکز شهرستان سرعین متعلق به شرکت توسعه گردشگری ایران می‌باشد که از سال ۱۳۸۶ به منظور ساخت هتل و مجتمع آبدرمانی به شرکت سرمایه‌گذار تحویل شده بود.

به گفته وی، در طول این مدت علیرغم انقضای مدت قرارداد اولیه و همچنین انقضای الحاقیه قرارداد مذکور، شرکت سرمایه‌گذار تاکنون اقدام موثری در جهت اجرای پروژه انجام نداده است.

نارضایی مردم نسبت به رها بودن چندین ساله پروژه

جیرفتی در ادامه افزود: مردم، کسبه و مسئولان شهرستان سرعین بارها نارضایتی خود را نسبت به رها بودن چندین ساله این پروژه ابراز داشته‌اند و در واقع این پروژه به یک معضل اساسی برای شهرستان توریستی سرعین و استان اردبیل تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران افزود: از سال ١٣٩٧ اقدامات قانونی و حقوقی برای تعیین تکلیف و آزادسازی زمین این پروژه آغاز شد که خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر این شرکت و همکاری مسئولان استان اردبیل و شهرستان سرعین، با تایید فسخ قرارداد از سوی مرجع قضایی، زمین این پروژه میلیاردی بعد از ١۴ سال به بیت المال باز خواهد گشت.

جیرفتی از تمامی نهادهای نظارتی، قضایی و امنیتی استان و شهرستان سرعین در جهت احیای حقوق عامه و صیانت از بیت المال قدردانی کرد و گفت : در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ، تمامی توان خود را جهت شروع مجدد عملیات اجرایی پروژه و بهره‌برداری از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کار خواهیم بست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});