• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

مدیر منطقه هشت گاز: دفعات و مدت زمان قطعی‌های گاز کاهش می‌یابد

  • کد خبر : 39699
  • 06 آذر 1400 - 16:00
مدیر منطقه هشت گاز: دفعات و مدت زمان قطعی‌های گاز کاهش می‌یابد
یاز اکو - مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز گفت: با راه‌اندازی سیستم جدید مخابراتی منطقه و افزایش پهنای باند ایستگاه‌های تقویت فشار و اندازه‌گیری، تعداد دفعات و مدت زمان قطعی‌های قبلی به حداقل کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، فیروز خدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای بهبود ارتباط مخابراتی و افزایش سرعت انتقال دیتا بین تاسیسات تقویت فشار و اندازه گیری گاز، پهنای باند تاسیسات تقویت فشار گاز از طریق زیرساخت شرکت مخابرات ایران از ۲ به هشت مگا افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در همین راستا،  پهنای باند ارتباط تاسیسات تقویت فشار گاز چلوند و تاسیسات اندازه گیری گاز آستارا از طریق زیرساخت فیبر نوری و رادیوی اختصاصی شرکت ملی گاز و همکاری مدیریت و کارشناسان مخابرات ستاد انتقال گاز ایران، به ترتیب از ۲ به هشت مگا و  از ۲ به چهار مگا ارتقاء یافت.

خدایی گفت: با راه اندازی این طرح در هزینه اجرای طرح فیبر نوری و هزینه ماهیانه سرویس هشت مگا، صرفه جویی قابل ملاحظه ای به عمل آمد.

وی بیان کرد: هدف از ارتقای پهنای باند در تاسیسات تقویت فشار و مراکز بهره برداری خطوط لوله گاز منطقه، ارائه افزایش کیفیت و سرعت سرویس های تحت شبکه و ارائه راندمان کاری بهتر و بالاتر بوده است.

خدایی ادامه داد: طبق برنامه ریزی در نظر است پهنای باند سایر تاسیسات و مراکز بهره برداری خطوط لوله منطقه افزایش یافته تا از این طریق بستری امن و مطمئن را در سیستم های شبکه انتقال گاز ایجاد و به بالاترین استانداردها، تنوع و گستردگی خدمات مخابراتی و سامانه های کنترل از راه دور دست یابیم.

منطقه هشت انتقال گاز از مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران است که با سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط انتقال و ۹ تاسیسات تقویت فشار، گاز تحویلی از مبادی تولید را به استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و بخشی از استان های زنجان، کردستان و گیلان و پایانه صادراتی انتقال می دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=39699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});