• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

۱۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کتاب در آذربایجان‌شرقی فروش رفت

  • کد خبر : 39774
  • 07 آذر 1400 - 8:45
۱۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کتاب در آذربایجان‌شرقی فروش رفت
یاز اکو - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از ۱۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه در این استان فروش رفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدقاسم ناظمی، با بیان اینکه طرح پاییزه کتاب از ۲۹ آبان تا سوم آذر در کتابفروشی های عضو این طرح اجرا شد، افزود: در مدت اجرای این طرح در استان ۲۰ هزار و ۳۵۲ نسخه کتاب فروخته شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» اجرا شد و در آن ۶۳ کتابفروشی از استان مشارکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در این دوره ۴۰ کتابفروشی از تبریز و ۲۳ کتابفروشی از شهرستان های مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره‌آغاج، ملکان، عجب‌شیر، بستان‌آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر مشارکت کردند.

ناظمی، با بیان اینکه کتابفروشی های شایسته از تبریز، کتابفروشی پژوهش از مرند و کتاب شهر تبریز بیشترین فروش را در این طرح داشتند، ادامه داد: سقف مجاز خرید کتاب در این طرح ۳۰۰ هزار تومان و سقف یارانه‌ خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار تومان بود.

وی یادآوری کرد: در طرح پاییزه کتاب، خریداران کتاب‌های تالیفی را با یارانه‌ ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه‌ای را با یارانه‌ ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=39774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});