• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

صندوق توسعه استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 40488
  • 11 آذر 1400 - 18:00
صندوق توسعه استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود
یاز اکو - استاندار اردبیل با اشاره به شعار تحول خواهی دولت گفت: در این راستا، دولت برنامه‌ای برای راه‌اندازی صندوق توسعه استان برنامه‌ریزی کرده تا با تامین منابع اعتباری مورد نیاز، پروژه‌های اولویت‌دار از این محل اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سید حامد عاملی روز پنجشنبه در دیدار با معاون اجرایی دیوان محاسبات کشور افزود: با تامین اعتبارات این صندوق از محل‌های مختلف از جمله منابع صرفه جویی شده از محل انرژی، فروش اموال مازاد و اعتبارات صندوق توسعه ملی، برنامه‌ریزی لازم در راستای سرعت بخشی به پروژه‌های ضروری و نیمه کاره انجام می‌شود.

وی با شااره به نقش نظارتی دیوان محاسبات بیان کرد: این دیوان چشم بینای نظام در حفظ منافع عموم مردم و قوت قلبی برای مدیران خدمتگزار است.

به گفته وی ، هدف و وظیفه مدیران و حوزه دیوان محاسبات در خدمت به مردم و حفظ منافع مردم مشترک بوده و این نقطه اشتراک از جزیره‌ای عمل کردن هر بخش جلوگیری می‌کند.

وی تفاهم در مدیریت منابع استان و کشور را از جمله ضرورت‌های کاری بین مدیران و دیوان محاسبات ذکر کرد و گفت: با رفع دیدگاههای تنگ نظرانه در هر حوزه از بروز مشکلات جلوگیری شده و مصالح عمومی معیار اقدامات خواهد بود.

استاندار اردبیل برخورد با تفاسیر خلاف قانون را یادآور شد و افزود: مدیران باید در زمان و موقعیت‌های مختلف بر اساس قانون تصمیمات درست و کارساز اتخاذ کنند.

عاملی با بیان اینکه مدیر باید نگاه توسعه‌ای داشته باشد، اظهار کرد: دیوان محاسبات و مدیریت‌های استان باید خود را در یک مجموعه بدانند و در هیچ برهه‌ای نباید تنگ‌نظری‌ها مانع اقدامات توسعه‌ای و حفظ منفعت مردم باشد.

معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور هم در این دیدار گفت: دیوان محاسبات با دید باز و پیشگیرانه برای باز کردن گره کارها در کنار مدیران است.

محمد علی زهره‌ای بیان کرد: تمامی اقدامات در حوزه دیوان محاسبات و دولت در راستای تامین منافع و مصالح مردم با حفظ قانون است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});