• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

فرماندار بناب: مردم با شهرداری قهر کردند/ کاغذ بازی باعث مهاجرت سرمایه‌گذاران زیادی از بناب شد

  • کد خبر : 40537
  • 12 آذر 1400 - 15:00
فرماندار بناب: مردم با شهرداری قهر کردند/ کاغذ بازی باعث مهاجرت سرمایه‌گذاران زیادی از بناب شد
یاز اکو - فرماندار بناب گفت: مردم بناب با شهرداری قهر کرده‌اند و اگر می‌خواهیم شهر و شهرداری به روال قبلی خود برگردد، باید به سمت مردم برگردیم؛ آن هم نه در شعار بلکه باید در عمل آن را اثبات کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، شهریار فتحی در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید بناب، این شهر را به یک شهر جنگ‌زده تشبیه و اظهار داشت: انتصاب ۶ شهردار و سرپرست شهرداری در طول چهار سال نتیجه‌اش این می‌شود که الان شاهد آن هستیم.

وی تأکید کرد: باید اصلاح را از خودمان شروع کنیم و تا زمانی که خودمان را اصلاح نکرده‌ایم، نباید از مردم انتظار پرداخت عوارض و همکاری را داشت!

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اذعان به اینکه سرمایه‌گذاران و برج‌سازان بزرگ این شهرستان در سال‌های اخیر به دیگر شهرها کوچ کرده‌اند؛ گفت: متأسفانه کاغذ بازی و بروکراسی اداری باعث مهاجرت سرمایه‌گذاران زیادی از بناب شده است.

فتحی اضافه کرد: مردم از حرف زدن خسته شده‌اند و باید در عمل ثابت کنیم و مردم را با شهرداری آشتی دهیم.

فرماندار بناب در ادامه با بیان ویژگی‌ها و خصوصیات بارز مردم شهرستان بناب، متذکر شد: مردم بناب، مردمی آگاه و دلسوز برای شهرستان خود هستند و بایستی قدردان این مردم باشیم.

اصلاح قوانین شهرداری ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهر بناب نیز در این مراسم تصریح کرد: بزرگترین نیاز و مطالبه جدی شهروندان بنابی آسفالت است.

علی پورجعفر با بیان اینکه با جذب سرمایه‌گذار شهر به سمت توسعه و پیشرفت می‌رود؛ افزود: اداره شهرداری‌ها به‌صورت خودگردان است و برخی شهرهای کم برخوردار نمی‌توانند به جهت مشکلات مالی شهرداری را اداره کنند و در پرداخت حقوق پرسنل خود نیز دچار مشکل هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین با بیان اینکه برخی از شهرداری‌ها برای تأمین حقوق پرسنل و اداره شهرداری مجبور می‌شوند تراکم فروشی کنند؛ تأکید کرد: اصلاح قوانین شهرداری ضروری است.

پورجعفر در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با آغاز به کار شهردار جدید بتوانیم در راستای حل مشکلات شهری بناب گام برداریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});