• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

صنایع دفاعی ترکیه ۲۲۸ محصول به ۱۷۰ کشور صادر می کند

  • کد خبر : 40749
  • 14 آذر 1400 - 9:30
صنایع دفاعی ترکیه ۲۲۸ محصول به ۱۷۰ کشور صادر می کند
یاز اکو - اسماعیل دمیر، رئیس صنایع دفاعی ترکیه گفت: صنعت دفاعی ترکیه در ده سال گذشته 228 محصول به 170 کشور جهان در چندین منطقه جغرافیایی صادر کرده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دیلی صباح دمیر در کنفرانس راهبردهای جهانی در صنعت دفاع و هوافضا گفت: «وقتی به نقطه‌ای که صنعت دفاعی ما در ۲۰ سال گذشته رسیده و موجب پیشرفت ترکیه در همه زمینه‌هاشده می نگریم ، شاهدیم که اعداد این واقعیت را بسیار بهتر نشان می‌دهند.

وی افزود: در حالی که نزدیک به ۲۰ سال پیش تنها ۶۲ پروژه دفاعی انجام شده بود، امروز این تعداد از ۷۵۰ پروژه فراتر رفته است. حدود نیمی از این پروژه ها در ۵ سال گذشته راه اندازی شده اند.

وی افزود: در حالی که پروژه های دفاعی با اعتبار ۵٫۵ میلیارد دلار آغاز شده است، حجم پروژه ها با حدود ۱۱ برابر افزایش به حدود ۶۰ میلیارد دلار رسیده است.

دمیر با بیان اینکه صادرات دفاعی و هوافضا در ۱۱ ماهه امسال با ۴۰ درصد افزایش نسبت به ماه مشابه سال قبل به ۲ میلیارد و ۷۹۴ میلیارد دلار رسید، گفت: پیش بینی می کنیم سال ۲۰۲۱ را با صادرات بیش از ۳ میلیارد دلار به پایان برسانیم.”

صنعت دفاعی ترکیه در سال‌های اخیر با تولیدات داخلی به سرعت در حال توسعه بوده است، در حالی که شرکت‌ها به فرصت‌هایی برای توسعه درآمدهای خود با معاملات جدید صادراتی چشم دوخته‌اند.

این کشور در حال تولید محصولات جدید صنایع دفاعی و توسعه محصولات موجود با سیستم‌های پیشرفته نوین است و تعداد کشورهای علاقه‌مند برای خرید به سرعت در حال افزایش است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});