• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
استاندار آذربایجان غربی:

موانع و مشکلات مناطق ویژه سرو_ارومیه و سلماس برطرف شود

  • کد خبر : 41218
  • 17 آذر 1400 - 9:30
موانع و مشکلات مناطق ویژه سرو_ارومیه و سلماس برطرف شود
یاز اکو - استاندار آذربایجان غربی گفت: از ظرفیت های منطقه آزاد ماکو برای توسعه و افزایش صادرات به نحو شایسته استفاده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمدصادق معتمدیان در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد تجاری ماکو در توسعه صادرات و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، گفت: از ظرفیت های این منطقه برای توسعه و افزایش صادرات به نحو شایسته استفاده نشده است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین به مشکلات مناطق ویژه اقتصادی سرو- ارومیه و سلماس نیز اشاره کرد و گفت: با رفع موانع و مشکلات این مناطق زمینه حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی در این مناطق فراهم می شود.

وی در ادامه از دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی برای حضور در آذربایجان غربی و بازدید از ظرفیت های منطقه آزاد تجاری ماکو و مناطق ویژه اقتصادی سرو_ ارومیه و سلماس دعوت کرد .

در این دیدار سعید محمد، دبیر شورای مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی نیز با قدردانی از نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی به استفاده بیشتر از ظرفیت های منطقه آزاد ماکو برای توصیه صادرات و جذب سرمایه گذران در این منطقه گفت: این شورا آماده است تا موانع و مشکلات پیش روی منطقه آزاد ماکو و مناطق ویژه اقتصادی سرو_ارومیه و سلماس را رفع نماید.

وی همچنین با قبول دعوت آقای معتمدیان برای سفر به استان و بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل های آذربایجان غربی ، به دبیر مناطق ویژه شورای عالی مناطق آزاد ماموریت داد تا با حضور در مناطق ویژه سرو_ ارومیه و سلماس در راستای رفع مشکلات موجود در این مناطق اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=41218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});