• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

انتقاد از تاخیر در تکمیل طرح کمربندی ایلخچی

  • کد خبر : 42123
  • 23 آذر 1400 - 13:00
انتقاد از تاخیر در تکمیل طرح کمربندی ایلخچی
یاز اکو - فرماندار اسکو از تاخیر در اتمام طرح کمربندی ایلخچی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بابک رضی منش در جلسه شورای ترافیک شهرستان اسکو گفت: حدود ۱۴ سال از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر ایلخچی سپری شده و تاکنون به اتمام نرسیده و باعث ترافیک سنگین در داخل شهر ایلخچی و نارضایتی مردم و مسافران شده است.

از ۸ کیلومتر طول کمربندی ایلخچی ۶ کیلومتر آن اجرا و تنها دو کیلومتر باقی مانده که به علت عدم تخصیص اعتبار به حالت راکد درآمده است.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین از افزایش ۷۵ درصدی تلفات درون و برون شهری این شهرستان نسبت به سال قبل خبر داد و گفت:این در حالی است نقاط حادثه خیز و خطرساز شهرستان شناسایی و احصاء شده ولی ۸۰ درصد مصوبات شورای ترافیک اجرایی نشده است.

وی بیشترین تصادفات رانندگی این شهرستان را در محور جزیره اسلامی عنوان کرد و گفت : عامل قیرزدگی در طول مسیر۳۳ کیلومتری جزیره اسلامی منجر به افزایش تصادفات مکرر می شود که لازم است اداره راه و ترابری نسبت به آسفالت و روکش مسیر خطرناک فوق اقدام کند تا به افزایش ایمنی راه منجر شود.

وی همچنین ایجاد ناوگان حمل و نقل در محورآزادراه تبریز سهند را جزو خواسته ها و مطالبات اصلی مردم اسکو و سهند برشمرد و افزود: مقرر شده است ۲۰ دستگاه خودرو تاکسی ون برای جابجایی مسافر بین شهرهای سهند و تبریز به کار گرفته شود تا مشکل تردد شهروندان این شهر مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});