• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

فرماندار: ۲۰۰میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی چاراویماق هزینه شد

  • کد خبر : 42668
  • 27 آذر 1400 - 15:00
فرماندار: ۲۰۰میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی چاراویماق هزینه شد
یاز اکو - فرماندار چاراویماق گفت: سال گذشته و امسال برای اجرای طرح‌های عمرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، جذب و هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رسول یعقوبی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: متاسفانه برخی از افراد با ضعیف جلوه دادن عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان سعی در کمرنگ نشان دادن اقدامات دارند و بر همین اساس باید در خصوص عملکردها روشنگری شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه شهرستان اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام شده و تمامی این طرح‌ها با پیگیری‌های مجموعه فرمانداری اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: بهره‌مندی ۸۰ روستا از نعمت گاز با اعتباری بالغ با ۴۶ میلیارد تومان هزینه و نوسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی با بیش از ۷۴ میلیارد تومان از جمله اقدامات و خدمات صورت گرفته در سطح شهرستان است.

«یعقوبی» در ادامه به ظرفیت‌ها و منابع موجود در شهرستان اشاره کرد و افزود: حضور بنیاد علوی و بنیاد برکت در شهرستان فرصت مغتنمی است که باید از این ظرفیت در راستای اشتغالزایی پایدار منطبق با توانمندی های موجود منطقه از جمله راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانجات در حوزه‌های فرآوری معادن، لبنیات و کشاورزی استفاده شود تا جوانان و مردم نجیب و شهیدپرور شهرستان شاهد رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی در منطقه باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});