• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

عظیم زاده: فرش را تکان خواهم داد

  • کد خبر : 43571
  • 03 دی 1400 - 17:00
عظیم زاده: فرش را تکان خواهم داد
یاز اکو - رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز گفت: با حمایت های دولت می‌توان در جهت رونق تولید و صادرات فرش دستباف گام‌های بلندی برداشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احد عظیم زاده در دیدار با عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی گفت: قول می دهم در تبریز و آذربایجان شرقی سرمایه‌گذاری کرده و در بهبود وضعیت بیکاری و تقویت اقتصادی استان هر چه در توان داشته باشم خدمت گذار باشم.

این کارآفرین و صادر کننده نمونه کشور با اشاره به حمایت دولت از سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات و موانع پیرامون مسائل اقتصادی، افزود: آمادگی دارم در بخش های مختلف اقتصادی و در کنار آن در هنر صنعت فرش دستباف سرمایه گذاری کنم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان آذربایجان شرقی و لزوم بهره مندی از فرصت ها و حمایت های ایجاد شده توسط دولت ادامه داد: در چند ماه آینده سرمایه گذاری خود را در شهر تبریز آغاز خواهیم کرد.

عظیم زاده با تاکید بر حل مشکل بیکاری و انجام اقدامات عملی در این خصوص گفت: کار آفرینی و اشتغالزایی موتور محرک رونق اقتصادی بوده و حمایت های بخش های مختلف دولتی بازوان قدرت و پیشران آن است امیدواریم با سرمایه‌گذاری مناسب در ماههای آینده شاهد کاهش بخشی از بیکاری جوانان باشیم.

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی برای حمایت های همه جانبه از سرمایه‌گذاری و رفع موانع اقتصادی، بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=43571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});