• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

ارزش بازار رمزارزها به ده‌ها تریلیون دلار می‌رسد؟

  • کد خبر : 43934
  • 06 دی 1400 - 13:00
ارزش بازار رمزارزها به ده‌ها تریلیون دلار می‌رسد؟
یاز اکو - با گسترش روزافزون بازار رمزارزها، حتی پیش‌بینی‌های ارزش بازار ده‌ها تریلیون دلاری برای آن به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصادآنلاین؛ جیهان وو، موسس شرکت‌های خدمات مالی و ماینینگ، دلایلی را مطرح کرد که چرا معتقد است بازار رمزارزها بیش از این توسعه خواهد یافت.

جیهان وو، تاجر چینی که به مدت یک دهه در این صنعت فعالیت داشته است، می‌گوید: “بازار ارزهای دیجیتال در آینده به ده‌ها تریلیون دلار افزایش خواهد یافت؛ چراکه تجربه رشد این بخش، اهمیت نوسانات ارزی را کاهش خواهد داد.

وی در گفت و گو با فوربس آسیا ادعا کرد: “اگرچه ۹۵درصد از ارزهای فعلی ارزش خود را از دست داده و ناپدید می‌شوند، ۵درصد باقی‌مانده رشد قابل توجهی را تجربه خواهند کرد.”

وو تشریح کرد: “بسیاری از کاربران جدید برای همیشه در بازار ارزهای دیجیتال باقی خواهند ماند. بنابراین برای مدیریت ثروتی که در دارایی‌های رمزارزی انباشته می‌شود، به محصولات پیچیده و پیشرفته نیاز خواهند داشت.”

به رغم عدم قطعیت قانون‌گذاری که برای این بازار در بسیاری از کشورها وجود دارد، مدیر اجرایی سابق Bitmain، تامین‌کننده تجهیزات ماینینگ معتقد است که این صنعت به توسعه نوآوری‌های منحصر به فرد ادامه خواهد داد تا تحت محدودیت‌های متداول سیستم مالی قرار نگیرد.

او تاکید کرد که نوآوری‌هایی مانند دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) فوق‌العاده است و افزود که فناوری‌هایی مانند ارزهای دیجیتال و بلاکچین، دنیای جدیدی را ایجاد کرده‌اند که به کارآفرینان مالی فناوری امکان رسیدن به دستاوردهای بزرگی را می‌دهد.

با گذشت زمان، موسسات مالی سنتی و قانون‌گذاران، به فناوری بلاکچین روی خواهند آورد.

این تاجر، که در ماه می در کنفرانس ماینرها سخنرانی کرد، رشد بلندمدت را برای این صنعت پیش‌بینی کرد و آن را بزرگترین فرصت خواند. وی همچنین اظهار کرد: “نوآوری‌ها در این صنعت حتی می‌توانند از خود اینترنت نیز بهتر عمل کنند.”

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=43934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});