• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

اولین رویداد استارتاپی شهر هوشمند برگزار می‌شود

  • کد خبر : 46085
  • 21 دی 1400 - 20:00
اولین رویداد استارتاپی شهر هوشمند برگزار می‌شود
یاز اکو - اولین رویداد استارتاپی شهر هوشمند با اهداف کارآفرینی، توسعه نوآوری و حمایت از ایده‌های برتر در جهت تجاری‌سازی در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، این رویداد با محوریت شهر هوشمند در شش حوزه شهروند هوشمند، اقتصاد هوشمند، جابجایی هوشمند، زندگی هوشمند و مدیریت پسماند و محیط‌ زیست هوشمند، شهرداری الکترونیک و  حکمروایی هوشمند پیش‌بینی‌شده است.

هدف از رویداد را جذب طرح‌ها و ایده‌های مختلف جهت دستیابی به راه‌حلی برای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه‌های مختلف شهرداری ارومیه دانست.

شایان ذکر است سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با همکاری شتاب‌دهنده آرکاپ و با حمایت پارک علم و فناوری، مراکز رشد، دانشگاهها و سازمانهای دولتی و خصوصی استان، با هدف ارتقای اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری استان، استفاده از پتانسیل نیروهای بومی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان و نیز با توجه به اینکه شهر ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند در بین شهرهای کشور انتخاب شده است، برای اولین بار رویداد با محوریت شهر هوشمند با نام «‌‌اولین رویداد استارتاپی شهر ‌هوشمند با برند ‌CINNOTECH‌ را برنامه‌ریزی کرده است.

شایان ذکر است؛ پیش از این رویداد reverse pitch (اعلام نیاز فناورانه) در همین راستا با حضور ۱۰ سازمان از شهرداری از جمله سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و سایر سازمان‌های دولتی، خصوصی و صنایع استان، تیم‌های استارت آپی، فناور و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});