• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید و اشتغال است

  • کد خبر : 46107
  • 22 دی 1400 - 9:15
مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید و اشتغال است
یاز اکو - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، مبارزه با قاچاق کالا را در راستای حمایت از تولید و اشتغال دانست و گفت: قوانین این حوزه کاملا شفاف و مشخص است و باید به صورت دقیق از سوی دستگاه‌های مسئول اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: قاچاق کالا به‌ویژه کالاهایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود به زیان اقتصاد و تولید کشور است و در شرایطی که سیاست‌های کشور مبتنی بر رونق بخش تولید است باید با این پدیده به صورت جدی مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اجرای بی‌کم‌وکاست قوانین حوزه مبارزه با قاچاق، فعال شدن کمیته‌های تخصصی ستاد مبارزه با قاچاق کالا به‌ویژه کمیته فرهنگی را در راستای جلب مشارکت تشکل‌های مردمی خواستار شد.

محمدی همچنین با اشاره به اهتمام جدی دولت و دستگاه قضایی کشور نسبت به تعیین تکلیف اموال تملیکی گفت: بسیاری از کالاهای موجود در این انبارها به دلیل نگهداری غیراصولی از بین می‌روند، در حالی که این اموال متعلق به کشور است و باید در زمان مناسب تکلیف آنها مشخص شود.

در این جلسه طرح مبارزه سیستمی و کالامحور با قاچاق توسط کارشناسان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تبیین و دیدگاه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص بیان شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});