• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

اولتیماتوم اتوبوسرانی تبریز به شهرداری سهند

  • کد خبر : 46260
  • 23 دی 1400 - 9:45
اولتیماتوم اتوبوسرانی تبریز به شهرداری سهند
یاز اکو - مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز وحومه نسبت به احداث و راه اندازی پایانه اتوبوسرانی در شهر سهند به شهرداری این شهر تا پایان سال جاری فرصت داد و در غیر این صورت خدمات دهی به سهند متوقف خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو ایوب اسماعیلی گفت :اگر شهرداری سهند پایانه مرکزی اتوبوسرانی در سهند ایجاد نکند و خدمات “حمل و نقل درون‌شهری” ارائه نکند، خدمات دهی شرکت واحد تبریز به شهر سهند متوقف خواهد شد.

ایوب اسماعیلی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به بند ۹ مصوبه مورخ ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ شورای ترافیک شهرستان اسکو مبنی بر احداث پایانه مرکزی اتوبوسرانی در سهند تا پایان سال ۱۳۹۶ و خدمات دهی به فازها توسط سیستم حمل و نقل عمومی توسط شهرداری سهند، فلذا در صورت عدم ایجاد و معرفی پایانه مرکزی تا پایان سال جاری توسط شهرداری سهند و انجام خدمات حمل و نقل عمومی “داخل شهر سهند” توسط شهرداری این شهر،  عملا خدمات رسانی اتوبوس های شرکت واحد تبریز به شهر جدید سهند امکانپذیر نخواهد بود.

وی افزود: تشکیل و تفکیک سیستم حمل و نقل درونشهری سهند از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و در کنار آن احداث پایانه اتوبوسرانی برای فراهم نمودن انجام خدمات حمل و نقل مسافر بین شهر تبریز- سهند و بالعکس توسط اتوبوس های این شرکت، بر عهده شهرداری سهند میباشد.

ایوب اسماعیلی تصریح کرد: بدیهی است طبق قوانین و با توجه به توسعه شهر جدید سهند، شهرداری موظف به تشکیل سامانه حمل و نقل درون شهری بوده و شرکت واحد تبریز وظیفه ای در خصوص حمل و نقل عمومی در مسیرهای داخل سهند، آن هم با قبول هزینه های بالای تعمیرات و نگهداری که در اثر پیمایش مسیرهای طولانی داخل شهری تحمیل می نماید را ندارد و در صورت عدم اقدام بموقع تا پایان سال ادامه خدمات رسانی به این شهر مقدور نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});