• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

بومی‌سازی فناوری تولید بیش از ۲ هزار نوع تجهیزات در تبریز

  • کد خبر : 46513
  • 25 دی 1400 - 13:00
بومی‌سازی فناوری تولید بیش از ۲ هزار نوع تجهیزات در تبریز
یاز اکو - یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در تبریز موفق شده با بومی‌سازی فناوری تولید بیش از ۲ هزار نوع تجهیزات کارخانه‌ای و تاسیساتی، علاوه بر تامین نیاز داخلی، ۱۰ میلیون دلار نیز صادرات خدمات فنی مهندسی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی حبیب زاده، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان روز شنبه با بیان اینکه تجهیزات ساخت شرکت ما قابل رقابت با نمونه های خارجی است، افزود: یکی از اهداف شرکت، وارونه کردن جریان واردات ماشین آلات و فناوری به کشور و صارداتی کردن این نوع خدمات است.

وی گفت: ما جزو معدود شرکت هایی هستیم که توانسته ایم بالای ۱۰ میلیون دلار صادرات خدمات فنی مهندسی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اولویت شرکت ما ساخت، طراحی و نصب ماشین آلات خطوط تولید کارخانجات و تاسیساتی است که تاکنون از کشورهای دیگر وارد می شد.

حبیب زاده ادامه داد: فعالیت شرکت ما به خصوص در زمینه صنایع سلولزی، کاغذسازی و صنایع نفت و گاز و فاضلاب صنعتی، دستاوردهای ارزشمندی از منظر بومی سازی فناوری تولید تجهیزات مورد نیاز این بخش ها در کشور داشته است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: واحد طراحی، رکن اساسی شرکت ما محسوب می شود که با نیازسنجی و طراحی صفر تا صد سفارشات، محصول قابل رقابت با خارجی ها ارایه می کند.

وی یادآوری کرد: این شرکت با طراحی و ساخت تجهیزات کاغذسازی با ظرفیت ۴۵۰ تن در روز توانسته برای نخستین بار در خاورمیانه جای خارجی ها را در این زمینه بگیرد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مستقر در تبریز افزود: برای اولین بار توانستم قرارداد ساخت ۲۸ دستگاه تمپلر را با شرکت ملی صنایع مس ایران منعقد کنیم.

وی گفت: ۳۵۰ نیروی انسانی متخصص به صورت مستقیم و حدود ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول کار هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});