• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
در هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران صورت گرفت؛

کسب سه عنوان روابط عمومی برتر توسط مجتمع مس سونگون

  • کد خبر : 46750
  • 27 دی 1400 - 10:00
کسب سه عنوان روابط عمومی برتر توسط مجتمع مس سونگون
یاز اکو - هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و همچنین هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، روابط عمومی مجتمع مس سونگون با حضور در بخش رقابتی این رخداد توانست بر اساس رای هیئت داوران در سه بخش برنامه ریزی ارتباطی و پیوست ارتباطی، اطلاع رسانی و مطالعات ارتباطی و افکار عمومی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شده و لوح سپاس و تندیس این رخداد را دریافت کند.

در این رخداد علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه دکتر مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن و دکتر دارابی قائم مقام وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی(حضوری)، خانم توکوسوقی هارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و دکتر جاستین گوئن رئیس انجمن جهانی ارتباطات و روابط عمومی(به صورت ویدیو کنفرانس) به بیان دیدگاه های نوین روابط عمومی پرداختند.

همچنین در این سمپوزیوم مقالاتی به صورت ویدیو کنفرانس در خصوص متدهای روز دنیا در حوزه روابط عمومی و ارتباطات توسط پروفسور بانو بیباز هوکس، دکتر عطاالله ابطحی، پروفسور دیوان ووچیچ، دکتر فیلیپه بوررمانس، دکتر آناماریاکاتان، پروفسور دکتر زهرا گونگو و پروفسور الکساندر لاسکین آخرین دست یافته های خود را در این حوزه در قالب مقاله ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});