• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

انتقاد از عملکرد ضعیف مسوولان اجرایی/ مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور مردم را در تنگنا قرار داده است

  • کد خبر : 47138
  • 29 دی 1400 - 13:30
انتقاد از عملکرد ضعیف مسوولان اجرایی/ مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور مردم را در تنگنا قرار داده است
یاز اکو - امام جمعه تبریز با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور مردم را در تنگنا قرار داده است، گفت: انقلاب کارهای بزرگی انجام داده است و اگر ایرادی هست در سایه عملکرد ضعیف مسوولان اجرایی است، اما مردم با وجود این مشکلات به آینده امیدوارند و در روزهای حساس و زمانی که فشارهای دشمن زیاد است در میدان حاضر هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با بیان اینکه خیزش اسلامی و مردمی در سال ۵۷ در اعترافات سرویس‌های اطلاعاتی جهان یک رویداد و حرکت شگفت‌انگیز بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل اعجاز رویدادهای سیاسی جهان بوده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه تحقیر آمریکا نخستین دستاورد انقلاب اسلامی است، افزود: جوانان ایرانی به پشتوانه آرمان‌های دینی در انقلاب پیروز شدند و در این میان حادثه تاریخی ۱۹ دی در شهر قم و چهلم شهدای این حادثه در تبریز نقطه عطف پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی شهید آیت الله قاضی‌طباطبایی و استاد شهریار در نقش‌آفرینی تبریز در انقلاب اسلامی ملت ایران گفت: همه اقشار مردم مومن و نمونه تبریز با عملکرد خودشان در خدمت انقلاب بودند؛ البته این نقش‌آفرینی در اعصار مختلف تاریخ خصوصاً رویداد مشروطیت نیز بر همگان روشن است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن پرنشاط برگزار شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه فراهم‌سازی بستر مشارکت مردمی در ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر را ضروری خواند و یادآور شد: در دو سال گذشته به دلیل شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا برنامه‌های این ایام الله به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحت‌الشعاع قرار گرفته بود، اما امسال با کاهش موارد ابتلا و مرگ و میر و گسترش واکسیناسیون با رعایت موازین بهداشتی و حضور مشارکت پرشور جشن‌های انقلاب و راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب پر نشاط خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: ضد انقلاب در تلاش است از اعتراضات به حق صنفی در کشور سوءاستفاده کند.

مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور مردم را در تنگنا قرار داده است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور مردم را در تنگنا قرار داده است، بیان داشت: انقلاب کارهای بزرگی انجام داده است و اگر ایرادی هست در سایه عملکرد ضعیف مسوولان اجرایی است، اما مردم با وجود این مشکلات به آینده امیدوارند و در روزهای حساس و زمانی که فشارهای دشمن زیاد است در میدان حاضر هستند.

وی در ادامه با تاکید بر غنا بخشی به محتواهای برنامه های بزرگداشت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید محور تمامی برنامه‌ها باشد و تنها به چراغانی خیابان‌ها اکتفا نکنید، بلکه دستاوردهای نظام اسلامی را به جوانان تبیین کنید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی متذکر شد: به موازات برنامه‌های دیگر به تولید محتوای ماندگار و اثرگذار در فضای مجازی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه فعالان فضای مجازی در برابر گسترش فعالیت‌های مجازی دشمنان واکنش اثرگذار داشته باشند، گفت: برای تبیین دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی محتوا سازی کنید.

امام جمعه تبریز با اشاره به برگزاری مذاکرات وین ادامه داد: به مذاکرات ناامید نیستیم و مردم ما می‌دانند که حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با برگزاری مذاکرات بسیار حائز اهمیت است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});