• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی: اعتبار توانمندسازی مددجویان عجب‌شیر افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 48282
  • 07 بهمن 1400 - 17:00
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی: اعتبار توانمندسازی مددجویان عجب‌شیر افزایش می‌یابد
یاز اکو - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان از رویکردهای محوری این نهاد به شمار می‌رود و در این راستا تلاش می‌شود تا اعتبار این بخش در عجب‌شیر نیز افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، غلامعلی ملامحمدی روز پنج‌شنبه در دیدار با فرماندار عجب‌شیر، درآمد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از محل جمع‌آوری صدقه در سال جاری را حدود ۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان نشان از بزرگواری مردم استان دارد اما باید توجه کرد که ۳۷۵ میلیون تومان آن از عجب‌شیر جمع‌آوری شده و مشارکت مردمی در این شهرستان باید بیش از پیش جلب شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ هزار خانوار نیازمند در این شهرستان تحت حمایت این کمیته هستند، افزود: این نهاد با تمام توان و همگام با دولت در راستای رفع محرومیت‌زدایی حرکت می‌کند.

به گفته وی اعتبار مربوط به اشتغال‌زایی کمیته امداد عجب‌شیر در سال جاری ۲۲ میلیارد تومان بوده که ۱۴میلیارد جذب شده و نیاز به مشارکت بیشتر مسئولان و بانک‌های عامل در این زمینه احساس می‌شود.

وی به جذب اعتبارات عمرانی در عجب‌شیر نیز اشاره و بیان کرد: در حوزه عمرانی برای مددجویان شهرستان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده و با استفاده از این میزان اعتبار ۱۳۴ واحد مسکونی مددجویان تعمیر و ۷۴ واحد احداث شده است.

فرماندار عجب‌شیر نیز در این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد شهرستان، پیگیری موضوع بانک‌ها و جذب مشارکت‌های مردمی را وعده داد و افزود: پرداخت تسهیلات به مددجویان جویای کار شهرستان، کمک به خانواده‌های مددجویان در جهت برخورداری در روستاها و هماهنگی با بانک‌های عامل جهت جذب اعتبار اختصاص یافته به شهرستان مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

جعفر قادری اضافه کرد: فراهم کردن امکانات لازم به منظور خوداتکا نمودن افراد و خانواده‌های مورد حمایت و سایر نیازمندان از طریق ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات مورد نیاز از اهدافی است که در شهرستان به دنبال آن هستیم.

وی نگاه ویژه و تخصیص اعتبارات لازم به کمیته امداد شهرستان را خواستار شد و اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات و حضور در کنار مردم به صورت میدانی و رفع موانع مشکلات محرومان و ایجاد اشتغال از اهداف و آرمان‌های انقلاب و دولت سیزدهم است و هر مسئولی در این راه کوتاهی کند به شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب خیانت کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});