• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

۸.۲ میلیارد تومان طرح برق‌رسانی در مراغه افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 48587
  • 10 بهمن 1400 - 11:45
۸.۲ میلیارد تومان طرح برق‌رسانی در مراغه افتتاح می‌شود
یاز اکو - مدیر توزیع برق مراغه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۶ طرح برق‌رسانی با هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدعلی معتمدی روز یکشنبه اظهار داشت: برق‌رسانی به ۲۰ خانوار ساکن در «آللو» به عنوان آخرین روستای مراغه که برق دار می‌شود، امسال با یک میلیاد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار آغاز شد و خوشبختانه با اتمام پروژه طی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به مشخصات فنی این طرح نیز اشاره و بیان کرد: در این طرح کابل‌کشی فشار ضعیف به طول ۲۱۸ متر و فشار متوسط به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر انجام و همچنین پست هوایی ۲۵ کیلو ولت آمپر احداث شده است.

۴ طرح دیگر برقرسانی به روستاهای شهرستان نیز آماده بهره‌برداری است

به گفته مدیر توزیع برق مراغه، در دهه فجر امسال علاوه بر طرح برق رسانی به روستای «آللو»، چهار طرح دیگر هم در روستاهای «موسی‌درق»، «آشان» و «چوان‌باغ» افتتاح می‌شود.

معتمدی بیان کرد: اصلاح شبکه فشار ضعیف و متوسط روستای «موسی‌درق» با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه و با هدف رفع حریم، آزادسازی معابر، کاهش افت ولتاژ، تعویض تجهیزات معیوب و تیرهای شکسته از جمله این طرح‌هاست.

وی اضافه کرد: همچنین اصلاح شبکه فشار ضعیف و متوسط روستای «آشان» نیز با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار امسال اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: همچنین احداث پست هوایی به ظرفیت ۱۶۰ کیلو ولت آمپر و اصلاح خط فشار ضعیف در روستای «چوان‌باغ» در مجموع با ۶۰۰ میلیون تومان هزینه و با هدف رفع حریم، آزادسازی معابر، کاهش افت ولتاژ، تعویض تجهیزات معیوب و تیرهای شکسته امسال توسط همکاران مدیریت توزیع برق شهرستان اجرا شده و آماده افتتاح در دهه‌فجر است.

افتتاح روشنایی معابر ۲ پروژه مهم شهری مراغه

مدیر توزیع برق مراغه به افتتاح روشنایی معابر ۲ پروژه مهم شهری مراغه در دهه فجر امسال نیز اشاره کرد و افزود: پروژه‌های «بلوار ۴۵ متری سردار شهید سلیمانی» و «۳۵ متری حدفاصل میدان رسالت گلشهر و میدان الغدیر» از جمله مهمترین طرح‌های مدیریت شهری است که با هدف تسهیل عبور و مرور و توسعه معابری شهری در مرغه اجرا شده و توزیع برق شهرستان هم در این راستا به روشنایی معابر آنها اقدام کرده است.

معتمدی خاطرنشان کرد: همکاری با دیگر دستگاه‌های شهرستان با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به مردم از اولویت‌های مدیریت توزیع برق مراغه در مناطق شهری و روستایی است که در این راستا روشنایی معابر «بلوار ۴۵ متری سردار شهید سلیمانی»، «۳۵ متری حدفاصل میدان رسالت گلشهر و میدان الغدیر» امسال در دستور کار قرار گرفت و اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: نصب ۶۵ پایه چراغ، ۱۳۸ چراغ و کابل‌کشی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر در پروژه بلوار ۴۵ متری سردار شهید سلیمانی در مجموع با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه جزو اقدامات توزیع برق شهرستان در این خیابان جدید است.

وی اضافه کرد: همچنین در پروژه بلوار ۳۵ متری حدفاصل میدان رسالت گلشهر و میدان الغدیر، ۴۵ پایه چراغ و ۹۳ چراغ نصب و ۲ هزار و ۳۰۰ متر کابل‌کشی انجام شده و این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});