• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

ساکنین مناطق حاشیه و کم برخوردار اردبیل رایگان بیمه می‌شوند

  • کد خبر : 48766
  • 11 بهمن 1400 - 15:00
ساکنین مناطق حاشیه و کم برخوردار اردبیل رایگان بیمه می‌شوند
یاز اکو - مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل از اجرای طرحی خبر داد که در قالب آن افراد بی‌بضاعت مناطق حاشیه و کم‌‌برخوردار بدون پرداخت حق بیمه، یک‌ساله بیمه سلامت دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، وحید سید خلیل اللهی، مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرحی خبر داد که در قالب آن افراد بی‌بضاعت مناطق حاشیه و کم‌برخوردار بدون پرداخت حق بیمه، یکساله بیمه سلامت دریافت می‌کنند.

وی افزود: طی هماهنگی‌هایی که از طریق دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با دفاتر تسهیل‌گری صورت گرفته، در حال حاضر در حال شناسایی خانوارهای ساکن مناطق تحت پوشش این دفاتر هستیم و به زودی همه این افراد تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل بیان کرد: از مسیر صندوق بیمه سلامت همگانی همچنان امکان دریافت بیمه رایگان وجود دارد و مردم شریف استان فاقد پوشش بیمه پایه درمانی، می‌توانند قبل از وقوع بیماری یا هر نوع مشکل درمانی نسبت به بیمه نمودن خود اقدام کنند.

خلیل اللهی از سرپرستان خانوارهای ساکن در محلاتی که با دفاتر تسهیل‌گری در ارتباط هستند درخواست کرد تا از این فرصت پیش آمده استفاده نموده و با مراجعه به این دفاتر هرچه سریع‌تر نسبت به بیمه نمودن خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});